säsonga i St Anton 10/11

farbrorbauer

Ny medlem
Hallå,

Jag (easy-going guy) behöver boende i st anton från februari tills säsongens slut. Har med mig en luftmadrass så jag behöver typ, ett golv egentligen men en säng hade ju varit det bästa. Hjälper självklart till med hyran och mat och allt sånt.

Hoppas någon av er har något. Är inte så kräsen.

Tja!

merllin

Ny medlem
Behöver nu en ersättare till mitt boende som ligger ovanför Restaurang Taps, från den 25 februari till resten av säsongen. Delar lägenheten med 4 svenska killar. Lyan är 75 m² stor, har kök, toalett med mera och är tokfräsch. Ski in och Ski out och har stor balkong över Krazy Kanguruh.
Priset är 20 Euro natten (600 i månaden)
Skicka ett mail för mer info! (merllin8@hotmail.com)
//Martin

stinarichard

Ny medlem
Heej! Jag har precis sagt upp mig från mitt städjobb, det är 2dagar/vecka och det blir ca 12h/vecka. Man får ut ca 400-500E i månaden. Är det någon som är intresserad av att ta över det så hör av er. Hon chefen skulle bli jätteglad. MVH Stina
06644768575

oliverniv

Ny medlem
hej.

jag är en lugn umeå kille på 20, kommer ensam till st anton typ 12e mars. letar billigt boende i alla former. allt är av intresse, golv, soffa, säng!

skicka ett PM eller 00467 606 202 28

mvh

oliver

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp