Säsonga Val thorens

HeddaFregne

Ny medlem
Hej!! Jag och en kompis funderar på att dra till Val Thorens i vinter och säsonga! Då vi gärna vill bo med några fler men inte känner någon som är i samma spår som oss undrar vi ifall det är några här som är sugna på samma sak och vill leta boende med oss.

Vi är en tjej och en kille, båda 20 år och från Lund. Jag har tidigare gjort en säsong i St Anton medans han har gått ett år på universitet! Vi är såklart mest sugna på att åka massa skidor, men att festa är också kul!
Finns på fb eller på instadm: heddafregne

Senast ändrad:
Hej!! Jag och en kompis funderar på att dra till Val Thorens i vinter och säsonga! Då vi gärna vill bo med några fler men inte känner någon som är i samma spår som oss undrar vi ifall det är några här som är sugna på samma sak och vill leta boende med oss.

Vi är en tjej och en kille, båda 20 år och från Lund. Jag har tidigare gjort en säsong i St Anton medans han har gått ett år på universitet! Vi är såklart mest sugna på att åka massa skidor, men att festa är också kul!
Finns på fb eller på instadm: heddafregne
Hej! Jag och min tjejkompis ska också till Val Thorens i vinter och sitter i samma sits som er. Vi verkar ha samma inställning som ni när det kommer till skidåkning och festande!
Vi har börjat kolla runt lite på lägenheter, hör gärna av er om ni inte hittat några än! Min instagram är ”eshees” om ni vill skriva där istället😊

Hälsningar,
Eugénie Collin

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp