Säsonga vintern 22/23

Säsonga vintern 22/23
Tjena!
Jag heter Olle och går sista året på gymnasiet. Bestämde mig för ett bra tag sen att jag ville säsonga efter studenten men har märkt att förvånansvärt få av mina polare har tänkt göra samma trots att de också har åkt skidor länge. Tänkte därför att freeride är det bästa forumet att hitta skibumkompisar på. Jag hade tänkt dra till någon ort i de franska alperna men är självklart öppen för förslag om det är någon som har någon annan idé. Så om du också letar skibumkompisar så är det bara att höra av sig för det gör jag med!
//Olle

veri103

Ny medlem
Säsonga vintern 22/23
Hej Olle!
Jag heter Vera och går även jag sista året på gymnasiet. Nästan ingen av mina vänner har hitills varit så sugna på att säsonga men jag har bestämt mig för att göra det. Jag har varit i alperna på lite olika ställen några gånger, mest Italien och Österrike. På grund av min morfars ursprung har jag även schweiziskt medborgarskap, har därför blivit lite sugen på att åka till Schweiziska alperna. Men är öppen för det mesta egentligen.

Du och jag kanske inte kommer säsonga ihop men hade varit tacksam om vi iallafall kan hjälpas åt inför det hela då jag inte är så säker på hur jag ska bära mig åt.
//Vera

Säsonga vintern 22/23
Hej Olle!
Jag heter Vera och går även jag sista året på gymnasiet. Nästan ingen av mina vänner har hitills varit så sugna på att säsonga men jag har bestämt mig för att göra det. Jag har varit i alperna på lite olika ställen några gånger, mest Italien och Österrike. På grund av min morfars ursprung har jag även schweiziskt medborgarskap, har därför blivit lite sugen på att åka till Schweiziska alperna. Men är öppen för det mesta egentligen.

Du och jag kanske inte kommer säsonga ihop men hade varit tacksam om vi iallafall kan hjälpas åt inför det hela då jag inte är så säker på hur jag ska bära mig åt.
//Vera
Absolut! Bara att höra av dig för jag har koll på hur jag ska bära mig åt men har precis som du problemet med kompisar som inte ska iväg. Lämnar mitt nummer här om du vill höra av dig: 0722310313

Säsonga vintern 22/23
Hej Olle!

//Vera
Instagram funkar lika bra om du känner för det (olle.gorefalt)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp