det står högre upp..mistersedin sa:Varför står det under vissa namn ''prospect'' ? Tillexempel under Oscar Wester ser man det.
Synd att det bara var klipp på dom med magic suit på skidklippen.
Annars sjuk redigering och åkning!
Bra skrivet!theseb sa:Åkning var nog bland de sjukaste jag sett på Freeride på länge, filmen i sig däremot var väl inget att hänga i julgranen. Knappast någon trailerkänsla, snarare en edit, trist låt, halvtaskigt filmat. Endast vissa followcams tyckte jag var värt trailermaterial i varje fall, vissa followcams var däremot ruggigt najs. Speciellt på nån rail och i första svarta.
Känns faktiskt mer som en edit, bygger inte direkt upp några "förhoppningar" eller något sug efter att se hela filmen. 3/5.
Kan vara för att de klubbar som blir Red Devils är prospects till HA.Niklas-Borg sa:prospect låter som provmedlemar till Hells Angels :D
Agreeee.theseb sa:Åkning var nog bland de sjukaste jag sett på Freeride på länge, filmen i sig däremot var väl inget att hänga i julgranen. Knappast någon trailerkänsla, snarare en edit, trist låt, halvtaskigt filmat. Endast vissa followcams tyckte jag var värt trailermaterial i varje fall, vissa followcams var däremot ruggigt najs. Speciellt på nån rail och i första svarta.
Känns faktiskt mer som en edit, bygger inte direkt upp några "förhoppningar" eller något sug efter att se hela filmen. 3/5.
Wooord!Pizzaaugust sa:Agreeee.theseb sa:Åkning var nog bland de sjukaste jag sett på Freeride på länge, filmen i sig däremot var väl inget att hänga i julgranen. Knappast någon trailerkänsla, snarare en edit, trist låt, halvtaskigt filmat. Endast vissa followcams tyckte jag var värt trailermaterial i varje fall, vissa followcams var däremot ruggigt najs. Speciellt på nån rail och i första svarta.
har för mig att teamet han är med i heter typ "international team" eller nå såntpeege sa:varför var inte henke med? är inte han med i team sverige? nice film förövrigt![]()
Han står ju inte med på hemsidan heller, verkar som att det bara är åkarna med skidspons som syns.Aspebo sa:har för mig att teamet han är med i heter typ "international team" eller nå såntpeege sa:varför var inte henke med? är inte han med i team sverige? nice film förövrigt![]()
![]()
Inte så mycket till trailer tycker jag. Dålig filmning och klippningen hade kunnat speedas upp mycket mer.Lilloskaar sa:00.34 shiiiiiiet
galet bra trailer!
Joo fast kanske så lär sig han som gjort trailern något till nästa gång som gör att han utvecklas som filmare. Vi klagar väl inte på salomon? Det jag har sett är att det är lite dåliga followcams och att det inte känns som en trailer... Men det handlar väl bara om filmskaparen. Känns ju lite tråkigt när man vet att Joakim kan leverera feta trailers och filmer bara att titta i hans profil. Så han hade helt klart kunnat gjort denna film bättre.erik_nordin sa:Är det inte ganska klassiskt??
Det droppar ner en film på freeride.se. Från det ända teamet i Sverige som faktiskt är ett TEAM! Som lyfter upp nya åkare, som ser till att alla ni som gnäller får åka på jibacademy, som lyfter upp åkare som felix, DLT, oscarW osv... J-vla whiners! sluta gnäll och lär er nått istället! Så kanske ni får möjligheten att vara prospects till nästa år! Även om jag tvivlar på det!
Skön film med framförallt sjukt sköna åkare! Ser fram emot en fullängdare!
Sjukt kul att se hur jävla mycket Salomon gör för skidsverige just nu! BIG UP
Förstår inte inlägget riktigt, känns mest som en massa gnäll. Han som postat filmen är väll en kille som försöker bli en bra filmare/filmmakare? Förstår då verkligen inte felet i att ge kritik på followcamsen/redigeringen då han antagligen vill veta lite vad folk (framtida konsumenter/mottagare av material) tycker? Kanske har blivit lite väl mycket kritik men det finns även några som lyft fram alla sjuka vinklar osv.erik_nordin sa:Är det inte ganska klassiskt??
Det droppar ner en film på freeride.se. Från det ända teamet i Sverige som faktiskt är ett TEAM! Som lyfter upp nya åkare, som ser till att alla ni som gnäller får åka på jibacademy, som lyfter upp åkare som felix, DLT, oscarW osv... J-vla whiners! sluta gnäll och lär er nått istället! Så kanske ni får möjligheten att vara prospects till nästa år! Även om jag tvivlar på det!
Skön film med framförallt sjukt sköna åkare! Ser fram emot en fullängdare!
Sjukt kul att se hur jävla mycket Salomon gör för skidsverige just nu! BIG UP