Session i Orsa...

Ningit

Ny medlem
På lördag kör vi en session från klockan 14:00 i vattenhoppet i Orsa. Anmälan på plats. 150 kr för medlemskap och försäkring för 2007. Samt 30 kr för hoppningen på lördag. Se www.snowcamp.se

Andee

Ny medlem
yes, på lördag blir det en galen session med folk från olika delar av skandinavien!

det utlovas sjuka flippar och galna rotationer så se till att ha kameran med!

väl mött på lördag!

/Andee

Ahlstedt

Ny medlem
klart man ska vara där!! dem har byggt om kicken och grävt ner studsmattan så det blir värsta sessionen...// ahla

ebbe-werner

Medlem
Det bör vara obligatoriskt för alla att befinna sig alldeles intill och eventuellt på
vattenhoppet på lördag! Om inte på vattenhoppet så åt minstone på området. Det
kommer bli ofrånkomligt underhållande. Galet bra vattenhopp och sjukt rolig matta,
särskilt nu när den är nedgrävd!

Kan även avslöjas att vattentemperaturen på lördag kommer ligga runt samma som i Andees armhåla!

Var där eller var vilse!

// Werner

hilla

Ny medlem
det är luugnt. jag kan va vilse i finland...

julle å bondö å mina groupies får köra lite extra dubbel-switch-backflips åt mig ;P

haha

har jeppenator dött ?

Ahlstedt

Ny medlem
hördedu ante m! får se vem som utnyttjar den nya kicken på bästa sätt.. har svårt att tro att du byggt den till din fördel.;)

pöss/ ahla

Andee

Ny medlem
Ahlstedt sa:
hördedu ante m! får se vem som utnyttjar den nya kicken på bästa sätt.. har svårt att tro att du byggt den till din fördel.;)

pöss/ ahla
jaa du Ahla...du vet nog inte vilka ESS jag kan trolla fram... det utlovas en helt ny superman och mycket därtill...

var där eller var fyrkant!

aron_m

Ny medlem
du andy, jag kan utlova graciösa luftfärder å ahlas vägnar! du skola icke försöka dig på något gammalt!

var kant!

Emil_Tidstrand

Ny medlem
Blir det inget fräsigt railjam någonstans någon gång...? vattenhopp i alla ära, men finns det ingenstans där man kandra ihop så mycket snö från ishallar att man kan göra en riktigt schysst setup? kanke tilloch med två boxar i rad om rännan med snö är smal....? peace

jeppenator

Aktiv medlem
de borde väl gå att fixa i orsa? bara det att de inte finns nån snö att få tag i.. rails går ju att ordna

jeppenator

Aktiv medlem
ÅH TRÅKIGT VÄDER!

vilka är de som tar sig dit?.. hoppar målnen särar på sig å vi får lite solsken på sessionen.

en sak till.. måste man betala medlemsavgiften idag? kan man int ekomma å betala den nån annan gång när man ska hoppa?

jeppenator

Aktiv medlem
ajjt.. då får de blir till å låta skidorna ligga kvar på hyllan idag.. men antar att man kan få prova på studsmatttan lite öven fast man inte betalat? har några små polare härifrån som är sjukt sugna på å hoppa lite men dom orkar nog inte lägga ut 150:- för å prova lite idag

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp