Sjuk rail!

Ohmiie

Ny medlem
sjukt lång rail, men tråkigt att ingen klara de typ.
btw, borde de kanske inte vara lite lättare om brädåkarna körde på boardslide ? o,0''

avillberg

Ny medlem
palla göra en sån lång rail, dom kom ju inte ens över halva, skönare om det hade varit box kanske.

jeppenator

Aktiv medlem
haha ssaaaaataaan vilket långt rail.. orkar inte kolla ända till slutet för filmen va jätte lång å jätte enformig.. men va de nån somklarade den?
tror itne de borde gå för att farten måste ju ta slut?

82 meter va de iallfall..

vilket jääävla jobb å bygga skiten..!

Front5

Ny medlem
haha palla ens trya om man vet att man inte ens kommer halva. lite flackare kick och mer fart så kan det gå

s_ahlen

Ny medlem
fan vad långt rail men de e nog fan näst intill omöjligt o klara det man får inte tillräckligt me fart.

O

ostersundjibber

Guest
ahahahahha ingen klarade ju det fast de bara va ett helt rakt.

Ohmiie

Ny medlem
yeah sa:
marer sa:
Ohm1e sa:
btw, borde de kanske inte vara lite lättare om brädåkarna körde på boardslide ? o,0''
ja menar det! varenda jävle matade ju på med 50-50
lek inte smarta, 50-50 är lättare
ehm.. de borde de inte vara eftersom att de är ju som större risk att man åker av när man åker på "smal" sidan än "bred"sidan .? inte för att ja själv åker snowboard men.,.

marer

Ny medlem
Ohm1e sa:
yeah sa:
marer sa:
ja menar det! varenda jävle matade ju på med 50-50
lek inte smarta, 50-50 är lättare
ehm.. de borde de inte vara eftersom att de är ju som större risk att man åker av när man åker på "smal" sidan än "bred"sidan .? inte för att ja själv åker snowboard men.,.
det var detta jag kalkylerade på med! men somsagt är jag skier så jag vet inte, men rent fysiologiskt borde det vara lättare ju större yta man har att ballansera på.
störst yta = boardslide.

SverigeTomten

Ny medlem
det ser ut enklare att raila rock n roll men konstigt nog så är det inte så... balansen ligger ju då mitt på brädan och inte mitt under fötterna som en 50/50...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp