Ski Bums på TV!

arto_minogue

Ny medlem
Ski Bums på TV!
Hej alla snö fanatiker! Håller just nu på och lobbar för ett TV program om säsongslivet.
Om vi vinner kommer programmet att visas på discovery och handla om en säsong i Alperna.
Så gå in på denna länken och ge oss en 5 i betyg så kanske du kan på säsongare i burken hela nästa sommar?

länk: http://www.mydiscovery.se/profiler/?id=3411

Ses i St Anton// Henke

motleycrue

Ny medlem
Ski Bums på TV!
93 röster ja, tvåan ligger på 4,1 i snitt och den har fått över 8000. Så in och rösta ner #2, man vill självklart hellre kolla på en dokumentär om Skibums än om kemi (!?)

stam_swe

Ny medlem
Ski Bums på TV!
Nu tycker jag ock inte att i ska rösta kemiförslaget åt skogen. Dels för att det inte är sportsligt, och dels för att vi trots allt inte skapar snön själva.
Nu säger jag varken att man måste följa gängse regler för omröstningar och annat, fuskröster är ju egentligen hur kul som helst, speciellt om man får som man vill, men vi skulle ju kunna ge kemin en chans, inte för att konceptet låter så interessant,utan just för att det är kemi det handlar om.

För vilka skulle kunna uppfinna en puderkanon, eller en snökanon som ger värmebesändig snö året runt? Större sannolikhet att denna nöt skulle näckas av ett gäng kemister än av 6 festande bummare. Fatta att vakna med puder varje morgon, snö året runt och livet leker, man kan bumma hemma hela livet!!

Fast det är klart, detta skulle helt klart döda allt vad bummfilosofi och levene heter, fasen vad tråkigt egentligen..Att varje morgon vakna upp till puder och snö åretrunt, vilken höjdare det ´skulle vara efter en sådär 4 år..Bumma på kanarieholmarna bara för att komma ifrån snön, vilket öde.

Nej, jag tror det trots allt blir bäst om vi röstar 5 på bummarna och röstar ner kemisterna, vi låter dom forska på annan sändningstid, och njuter av att snön trots allt är begränsad, för vilket helsike att ha tröttnat på snö och åkning....Helt klart ett öde värre än döden.

FF

Aktiv medlem
Ski Bums på TV!
stam: Jag kan skaffa dig lite snö, så du tror att livet leker. Du kan vakna med puder varje morgon, och vara insnöad året runt. Du kan förbli en bum hela ditt liv! Hur många gram vill du ha?

Och javisst, ja, en femma till dig Henke!

Carled

Aktiv medlem
Ski Bums på TV!
Jag bumpar upp denna tråden igen, så fler får chans att rösta på Henke här... Glöm inte att rösta ner de som ligger ovanför Henke oxå, vi vill se en säsong i Stanton!!!

2maz

Ny medlem
Ski Bums på TV!
Jag tror att de andra bidragsröstarna fuskar, de har kommit på knepet att man kan tömma sina cookies i webbrowsern och på så vis rösta hur många gånger som helst på samma bidrag.

Annars hade väl bummarna legat etta va?????????

Löcka te ;-)

CHB85

Ny medlem
Ski Bums på TV!
Jag skriver igen, för jag vill se detta programmet från st anton...Kom igen gott folk rösta på Henke grymma initiativ!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp