Ski Movie

Dynamit

Ny medlem
finns det en skidfilm som heter Ski movie?+ med massa amerikanska åkare och Jon olson och shit?? såg den på Funky Chicken förra veckan men va för full för att komma ihåg namnet....

är filmen bra? jag upplevde den som galen..

peace

heneri

Ny medlem
ja, det finns ski movie I, II och III. Betydligt snyggare än de svenska filmerna...

stam_swe

Ny medlem
jag tycker, efter att ha jämfört: ski movie 1 och free radicals 2001 a ski odyssey att free radicals filmen är både bättre och roligare att kolla på..men det är ju bara vad jag tycker...

heneri

Ny medlem
jag skulle dock vilja träffa någon som tycker att area 51 är en höjdarfilm, det kan inte finnas många av dom...

Dynamit

Ny medlem
men asså, jag tyckte att ski movie va lite galnare.... men nu åter till frågan, är jon Olson med i nån av ski movie filmerna?? jag tror mig ha sett honom.... eller så va det i nån annan film han va med i....... nån som kan gissa vilken det va i så fall... ine free radicals - white trash för den har jag redan sett

peace

heneri

Ny medlem
Jag har inget minne av att han ska vara med i någon av ski-movie filmerna. Han är dock med på ett hörn i happy dayz, det var kanske den du var ute efter?

Oskar_Nft

Ny medlem
jag tor inte jon har filmat något med matchstick iaf inte i ski movie III. Det är kanske någon av poorboys filmerna. (Propaganda, Happy Dayz, Session 1242)

Dynamit

Ny medlem
så det är Happy dayz, Session 1242 eller propaganda jag är ute efter??

är ski movie filmerna värda att skaffa??

U

user35807

Guest
Ski movie III är grymt bra, bland de bästa fimerna som finns// Jibban

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp