skicka hd klipp!

EmilAlamaa

Medlem
skicka hd klipp!
nu har jag fått pengar och är på väg att beställa en canon hf 100 http://prisjakt.nu/produkt.php?p=271613 ..

MEN, jag har ett ganska stort problem kvar att lösa innan jag köper den.. jag vet inte om min dator klarar av att redigera hd klipp :S.. så det skulle vara schysst ifall någon kunde skicka ett hd klipp, så jag får testa sätta in det i redigeringsprogrammet och testa om det går att redigera utan allt för mycket hack osv...
jag har laddat ner klipp, där det stod att dem var Hd, det funkade utan problem, men vill vara helt säker innan!

tack på förhand

Emil

EmilAlamaa

Medlem
skicka hd klipp!
njea, tror inte de ;/.. ska hellst vara ett orginal klipp som går att ladda ner eller ifall någon kan skicka !

snälla ifall nån har en hd kamera eller hd klipp,,, SKICKA!.. ja måste nästan veta tills imorn, för ja ska kanske köpa då!

niagi

Medlem
skicka hd klipp!
skickar en länk i frmail med ett originalklipp från en Canon HF10 kamera i fullhd så fort det e klart uppladdat (dvs så gott som samma kamera du köper isf). Min är en från USA och därav 23.9 eller 29.9fps (kommer inte ihåg vilket detta klipp är filmat i). Däremot är det skillnad o gå från 1080p till 1080i i vad för dator du behöver. Kan ev ladda upp ett 1080i klipp också. Har rätt så segt internet här bara

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp