Skid Musik!!!

J-DAWG

Ny medlem
lofberg du har helt rätt där, men jag måste ändå fråga vilken som är bästa simhopp låten

wobbl

Ny medlem
det hade kanske varit bättre om man ställde frågan såhär; Vilken musik PASSAR till skidåkning.

det finns inga speciella skidlåtar.

FF

Ny medlem
men vafaan.. ni fattar ju vad han menar

det mesta funkar väl.. men jag tycker att när Mr Moon med Mando Diao dyker upp i free radicals då dom surfar puder passar grymt bra!

Alvis

Ny medlem
PROWLER - Iron Maiden

Just nu lyssnar jag på Metallicas FUEL, passar också riktigt bra.

Ny fråga: Vilken är bästa skitlåten?...

perbac

Ny medlem
Personliga favoriten är ju Oasis - Wonderwall
När man som liten räka såg S-special : Snowboard och dom surfade puder till den låten sitter kavr för evigt i minnet.

Visserligen inte skidor, men tanken är nog den samma =)

Bear-Mtn

Ny medlem
Beach Boys - California Dreaming

Passar perfekt när man står och huttrar vid kabinbanans slut och vill vara någonstans varmare...

Nenne

Ny medlem
Puckelpiståkning eller jättesnabbasvängaråkning: The Hives - A.K.A. IDIOT
Puderåkning: Metallica - The Unforgiven II
Ståiliftkön: Nått son dunkar så att man ser jävligt ball ut.
Körabilentilliftenochgöraensnyggentrepåparkeringen: Twisted Sisters - I Wanna Rock
Simhop: Det där THX ljudet som de spelar upp på bion.
Hästpolo: Förstörda för livet - En genväg till framgång (den där pappabetalarlåten)
Ibussenpåvägnertillalperna: Vafan som helst, då man dricker öl o skiter fullständigt i vilken musik som spelas.

G

GustafoSkimaster88

Guest
Prince, 1999. Självklart den bästa skidlåten! Fatta vilken power man får om man lyssnar på den! ;)

jonasnordin

Ny medlem
Måste bara göra en rättning..
Följande är inte något jag tycker utan fakta.

Bästa roddlåten: "row, row, row your boat gently down the stream..."

fjordor

Ny medlem
Mando Diao, som alla andra säger.
Looptroop funkar rätt bra oxå.
Vissa Franz Ferdinand låtar.

poi

Ny medlem
ska vara Tenacious D!!! eller så ska man lyssna på "i am a man with constat sorrow" med soggy bottom boys :p

AdamS

Ny medlem
Eftersom det finns ett antal olika musiksmaker så tror jag det blir svårt att säga vilken låt som passar bäst, men min personliga favorit när jag vill komma i stämning är väl Dä ä bar å åk.

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp