Vaddå b-igt!? Jag tycker att det är sjukt bra gjort det där med SSX.hjalleh sa:ssx spelen räknas inte, är så jävla b-igt och dåligt gjort, dem har ju knappt lagt ner någon tid... ah =O till vilken konsol är det? är det roligt?
Aja baja då kommer farbror blå och tar dig och du får sitta i finkan!jSegerstrom sa:eller så tankar man bara?
Du väljer väl hellre ett BRA snowboardspel än ett dåligt skidspel?Ragge93 sa:Amped är väl bara snowboard?
det har kommit ett nytt ssx, men bara till wii....SverigeTomten sa:Vaddå b-igt!? Jag tycker att det är sjukt bra gjort det där med SSX.hjalleh sa:ssx spelen räknas inte, är så jävla b-igt och dåligt gjort, dem har ju knappt lagt ner någon tid... ah =O till vilken konsol är det? är det roligt?
Jag har alla SSX och måste säga att det var väl spenderade pengar alltså!
Det finns inget skid eller snowboardspel som är ens i närheten av SSX.
Jag bara hoppas att nästa SSX kommer strax, det kanske inte blir någonting mer av det...
hahaha, det spelet är ju fan 18 år gammalt XDgoofball sa:SKI OR DIE!!
där kan man köra half pipe, freeride, big air, snöbollskastning och sånn gummiring!!
Men fortfarande det bästa tv-spel som någonsin gjorts efter ice climbers!!=)'Kinkan sa:hahaha, det spelet är ju fan 18 år gammalt XDgoofball sa:SKI OR DIE!!
där kan man köra half pipe, freeride, big air, snöbollskastning och sånn gummiring!!
freak out finns som tv-spel oxåjibbar_N sa:FREEAAKKOOUUTT eller JIIIBBBERRISSCCHHH ( jag vet det är dator men =) )
har det på telefonen, väldigt bragoofball sa:SKI OR DIE!!
Jag hoppas du säger detta utan att ha testat Amped 2, för det är det i särklass bästa snowboard spelet. Om du har testat det och fortfarande påstår att ssx är bättre så måste jag tyvärr dra den drastiska slutsatsen att du är retarderad.SverigeTomten sa:Vaddå b-igt!? Jag tycker att det är sjukt bra gjort det där med SSX.hjalleh sa:ssx spelen räknas inte, är så jävla b-igt och dåligt gjort, dem har ju knappt lagt ner någon tid... ah =O till vilken konsol är det? är det roligt?
Jag bara hoppas att nästa SSX kommer strax, det kanske inte blir någonting mer av det...
word på den!jns sa:Jag hoppas du säger detta utan att ha testat Amped 2, för det är det i särklass bästa snowboard spelet. Om du har testat det och fortfarande påstår att ssx är bättre så måste jag tyvärr dra den drastiska slutsatsen att du är retarderad.SverigeTomten sa:Vaddå b-igt!? Jag tycker att det är sjukt bra gjort det där med SSX.hjalleh sa:ssx spelen räknas inte, är så jävla b-igt och dåligt gjort, dem har ju knappt lagt ner någon tid... ah =O till vilken konsol är det? är det roligt?