skidåkning och röker

jibberjibbern

Ny medlem
heey, jag undrar varför det finns jibbare som röker, är det inte en sport?
det försämrar ju konditionen osv.
vet du någon bra skidåkare som röker?
röker du? själv röker jag absolut inte.

D

Deleted member 80259

Guest
Klart rökning är en sport, se bara på Cannabis Cup! Varför man sen har valt att kombinera dessa två sporter förstår inte jag heller... lite som hästpolo.

R

R-R

Guest
felix sa:
Klart rökning är en sport, se bara på Cannabis Cup! Varför man sen har valt att kombinera dessa två sporter förstår inte jag heller... lite som hästpolo.
Om man ändå kunde lajka kommentarer på freeride.... Aaaaaah.

T

The_teo

Guest
Har i Fernie luktar det som cannabis cup i stort sett varenda dag uppe pa berget

Hmps

Aktiv medlem
tror de är mer än regel än ett undantag att röka! iaf som freeride åkare, alpint vet jag ingenting om..

Hmps

Aktiv medlem
tror de är mer än regel än ett undantag att röka! iaf som freeride åkare, alpint vet jag ingenting om..

baztin

Ny medlem
t-hall röker, han lyckas ju ändå.. jag har rökt, kunde ändå spela hockey och springa "milen" en gång i halvåret.
Didier Drogba röker ett paket om dagen, zidane var rökare, Eric Cantona rökte/röker, osv.
ska jag göra listan längre?

Vill påpeka att jag inte förespråkar rökning av något slag, ville bara lägga fram exempel.

Senast ändrad:

OWester

Aktiv medlem
jibberjibbern sa:
heey, jag undrar varför det finns jibbare som röker, är det inte en sport?
det försämrar ju konditionen osv.
vet du någon bra skidåkare som röker?
röker du? själv röker jag absolut inte.
röker vad?

dduuddee

Ny medlem
jag brukar köpa med mig cigg när man drar med polare å jibbar då e de soft lxm ta en paus, ta en smoke lxm.. vanliga cigg alltså inte weed!

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Endast talanglösa röker. Det är den enkla sanningen, och det är lika bra att inse det förr, än senare. Och den som inte inser det förr, kommer att inse det senare.

Men ska man ändå vara talanglös, ska man vara det ordentligt. Arm i arm med Cheech och Chong, och ett gäng spliff's i bakfickan lika stora som John Holmes snase.

Senast ändrad:
U

user62594

Guest
Tanner Hall röker gräs, inte fan är han dålig inte :)

EkBOOOM

Ny medlem
din far röker säkerligen maryweed så som alla andra gör!
Hur mycket kondition behöver man för att jbba?

Senast ändrad:
STORPOTATEN sa:
Endast talanglösa röker. Det är den enkla sanningen, och det är lika bra att inse det förr, än senare. Och den som inte inser det förr, kommer att inse det senare.

Men ska man ändå vara talanglös, ska man vara det ordentligt. Arm i arm med Cheech och Chong, och ett gäng spliff's i bakfickan lika stora som John Holmes snase.
Talang och röka? Förstår inte sambandet? Förklaring?

M

Misterister

Guest
fel person.. trodde ekBOOOM var hon rastafari tjejen.

Senast ändrad:

SiouX

Ny medlem
hur gammal är du?
dom flesta proffsen röker nog på.

bara talanglösa som röker?

vad har det att göra med att det är en sport? jibbing är inte så konditionskrävande. Man kan vara vältränad trots att man röker.

Röker förövrigt inte själv och uppmanar inte till det.

JL76

Aktiv medlem
att lukta illa=coolt
cancer=coolt
gula tänder=coolt
dålig kondition=coolt

betala för allt ovan=riktigt coolt

Schulle

Ny medlem
världens roligaste eller mest idiotiska tråd ? ;)

För övrigt så tycker jag väll att det spelar väll ingen roll? röker inte du så behöver man väll inte bry sig om andra gör det heller ? :)

Love n peace, blazeeeeeeeeee more weeeeeeeeed!

/S

LIND

Ny medlem
fan va skönt folk det finns här på freeride asså! haha! klart man tar en smoke i backen!

T

The_teo

Guest
Du kan ju alltid baka in tobaken i t.ex en kladdkaka och ta med upp i backen om du vill vara diskret med ditt tobaksrokande..

STORPOTATEN

Aktiv medlem
maertin sa:
STORPOTATEN sa:

Talang och röka? Förstår inte sambandet? Förklaring?
Då är du alltså en av dem som kommer att inse det senare. Så luta dig tillbaks, dra en spliff, och vänta på uppvaknandet.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp