Skiddesign!?

koehler

Ny medlem
Skiddesign!?
Är det bara jag som tycker att designen på dom flesta skidor är så fula att man nästan kräks?
Vem är det som sitter och gör den egentligen, sport-Günther 65+ lr? Nä fan ta dom!

Vattendroppe

Turtok
Forumvärd
Skiddesign!?
Årets line opus och SFB skulle jag lätt kunna köpa ett par och hänga på väggen om jag hade haft pengar till det. Gillar även många av Ski Logiks skidor designmässigt. Men det är väl bara konstatera, med så många skidor på marknaden så blir det många snygga skidor OCH många fula skidor ;)

Knuta

Medlem
Skiddesign!?
Mina Ski Logik Rockstar hänger över tvn i väntan på ny skidresa :) Klart snyggare än någon annan tavla!

Tompan14

Ny medlem
Skiddesign!?
Sen ska man också erkänna att skiddesigners jobbar i uppförsbacke sedan en tid tillbaka. Efter att Ross släppte Bandit med eldsflammor på belaget så känns det som att ingen design någonsin kommer att bli lika cool igen.

koehler

Ny medlem
Skiddesign!?
Tompan14 sa:
Sen ska man också erkänna att skiddesigners jobbar i uppförsbacke sedan en tid tillbaka. Efter att Ross släppte Bandit med eldsflammor på belaget så känns det som att ingen design någonsin kommer att bli lika cool igen.
Haha! True that!
Det finns ju en del coola fatskis och twintips men överlag tycker jag att det är riktigt ful design på VÄLDIGT många skidor, ungefär lika spännande som tyget på bussarna..
Det ska gärna ligga lite arbete bakom, de lite mindre tillverkarna brukar lyckas bättre med designen enligt mig men ja är det väl med de mesta, hur snygga är First Priceförpackningar te.x?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp