Skidkompis sökes nere i Europa (januari-april)

Hallå.
Jag bor i bil och har två hundar. Älskar skidor i form av toppturer och skate men kan även tänka mig att åka lite lift.
Tänker mig att åka till alperna någon gång i slutet av januari men kommer komms från Portugal så åker förbi både sierra Nevada och pyrineerna.

Har inga direkta önskemål om var jag vill utan tänker att snöläget får bestämma.

Jag är nybörjare här nere i Sydeuropa och mina hemmafjäll är kring abisko och Narvik där jag varit de senaste 7 vintrarna. Tänkte testa något nytt bara denna säsong men det är ju bra om man hittar någon att åka med.

Om du är intresserad så skriv en rad.

:)

Ciao / Magnus

Nidhugg

Aktiv medlem
Det blev ju aldrig av att vi åkte i Österrike under covid-vintern för två år sen när vi pratade, så i år kanske det funkar bättre. Vi kommer att hänga i Ste Foy de första veckorna i januari, så tar du den vägen och vill haka på är det bara att höra av dig. Vi kommer att åka i huvudsak liftburen off-pist och gå på tur från liftsystemet.

Det blev ju aldrig av att vi åkte i Österrike under covid-vintern för två år sen när vi pratade, så i år kanske det funkar bättre. Vi kommer att hänga i Ste Foy de första veckorna i januari, så tar du den vägen och vill haka på är det bara att höra av dig. Vi kommer att åka i huvudsak liftburen off-pist och gå på tur från liftsystemet.
Hallå!
Ja precis, va kul att du skrev igen.
Denna gång kanske det blir av!
Absolut, det ska jag ha i åtanke.
Vart kommer ni vara i februari och slutet av januari?

Nidhugg

Aktiv medlem
Vi är tillbaka i Sverige och jobbar😕
I andra halvan av mars blir nästa längre resa, destination inte spikad.

Senaste inläggen

Topp