Skidresa till Österrike med flera resmål under v.6 2016

calle88

Ny medlem
Hej!

Som rubriken lyder så anordnar vi en skidresa till Österrike v.6 2016. Vi har några platser kvar vilket vi nu alltså presenterar här. Bussen är en fullstor konferensbuss med sammanlagt 35 säten som hyrs av Leja Touring. Tilläggas bör att detta är en kompisresa som anordnats under flera säsonger av vår familj som vi i år har platser över till, priset är sedermera ett självkostnadspris.

INFO:
Vi tar oss ner till vackra Uttendorf som är en idyllisk by och en fantastisk utgångspunkt för att sedan varje dag föra oss vidare till olika skidsystem. Denna unika möjlighet genom att ha egen konferensbuss och chaufför till förfogande under hela veckan. Med vårt super skii card kan vi åka i alla backar som Österrikiska alperna har att erbjuda!

Vi bor på hotell Stubacher Hof där vi blir väl bemötta av ägarinnan Maj-Inger som tagit hand om gäster såpass länge att hon vet folks begäran innan dem vet det själva.
Hemsida: http://www.stubacherhof.com/Vinter.80.0.html?&L=2

Bussen vi åker ner i är en så kallad konferensbuss med extra bekvämligheter i form av bl.a. bord, tv-apparater, bekväma och rymliga lädersäten, mm.

På vårt utbud finns Saahlbach, Kitzbühl, Zell am See, Bad Gastein, Kaprun, Neukirsch och många fler. Vi åker helt enkelt dit vi hört att solen skiner som starkast och snökvalitén är som allra bäst, vårt liftkort gäller över hela Österrike.

PRIS/VAD SOM INGÅR:
• 6 nätter på hotell med frukostbuffé och trerättersmiddag varje dag
• Liftkort över hela Österrikiska Alperna
• Bussresa tur/retur Göteborg <-> Österrike (med möjlighet att hoppa på på vägen ner till Helsingborg)
• Bussresa varje dag till olika skidsystem (5-30min resa)

Sedan kommer två aktiviteter anordnas, den ena är en rodelkväll i Wildkogel (ca 12Euro) (världens längsta 14km lång), och en fondueafton (ca 10Euro).

Allt detta för 8000:-

BETALNING:

Swish: 0706871246

Ica banken
9270-518 357 4
Marie Tarby-Fredriksson

För frågor eller vidare kontakt hör gärna av er till mig antingen per telefon eller mail. Har ni frågor får ni gärna ställa dem i kommentarsfältet så fler eventuellt kan se dem.

Angående resegaranti: Skulle resan bli inställd av någon anledning så betalas allt tillbaka.
Vid ett sent avhopp av en resenär efter 30 dagar innan avresa betalas ej handpenningen tillbaka, det motsvarar kostnaden för bussen.

Med vänliga hälsningar
Carl Fredriksson
carlfredriksson88@gmail.com
0705-718981

Senast ändrad:

calle88

Ny medlem
Är det någon som är intresserad och vill veta mer är det bara att höra av sig.

Senast ändrad:

iizy

Ny medlem
Hej,

Såg precis programmet, det kommer bli kanon :) har frågat några vänner men inget napp ännu. Har ni fått handpenningen? Hörs

calle88

Ny medlem
Tjena iizy!

Kul att du ska med! Yes handpenningen mottagen, kanon. Vi har skapat en FB-grupp för dem som ska med, "Österrike v.6". Brorsan Viktor som skapat den, se ifall du kan hitta gruppen och bjud in dig själv :)

/Carl

Senast ändrad:

calle88

Ny medlem
Det finns nu några enstaka platser kvar, bussen börjar fyllas upp. Ni som är intresserade, hör av er så snart som möjligt.

/Carl

beng122

Medlem
Vad köper ni för liftkort om det gäller i hela Österrike? Måste va bara Salzburg ni menar va (annars vill jag gärna veta vart jag också kan få tag på ett sånt skipass!)

calle88

Ny medlem
beng122 sa:
Vad köper ni för liftkort om det gäller i hela Österrike? Måste va bara Salzburg ni menar va (annars vill jag gärna veta vart jag också kan få tag på ett sånt skipass!)
Det är helt korrekt, Salzburger Super Ski Card är det vi har. Lite slarvig formulering av mig :)

calle88

Ny medlem
Hej alla skidsugna! Av 35 platser är 27st tagna i nuläget.

Vi har en av de absolut mest prisvärda resorna tillgängliga på marknaden. Liftkort, halvpension med trerätters och frukostbuffé, bussresa ut till nya områden varje dag och med ett hotell för oss själva, etc. Allt detta ingår, det ENDA man själv kommer få ombesörja under resan är lunch i backen.

Detta är 5:e gången resan anordnas och har varit mycket uppskattad tidigare gånger. Hör av er om ni är intresserade!

Snödjup

Topp