Skidtestarhelgen. Tandådalen

b0nkiE

Ny medlem
Tja!
fan skriv lite nu!
Vilka ska på skditest? Hur taggade är ni? Vart är kröket? Vart bor ni Osv?

Spinn på i tråden bara och tagga till!

Och klart att man är taggad!

krixa

Ny medlem
Var läser jag mer om det här? Ville åka på testen i Åre men det krockar med annat..

Vannish

Ny medlem
Vi ska upp, 8 grabbar från västkusten. Blir till att bo i en fjällvilla, nummer 26 om jag inte minns helt fel. Vart festen är väntar vi spänt på att få höra!

Hoppas bara det blir lite kallare och mer snö!

Senast ändrad:

linder

Ny medlem
Vi är 7 pers i en 8 bäddare i Grå byn 21, brevid backen!

Är sjukt taggad,

krök? vi ska åka skidor...

testa skidor på dagen / åka i parken

på kvällen iPark, samt ladda batterierna hemma med xbox och laptops!

Senast ändrad:
P

P_Lehmann

Guest
Lånar tråden lite. Är det någon som skall åka kommunalt från stockholm fram och tillbaka??
peace

JolineJ

Ny medlem
Tyvärr dåligt med snö nu nederbörden envisas med att vara regn men prognosen lovar snö till helgen.
Hoffmaestro bli spelar på högis, kan bli bra.

ahagstroem

Ny medlem
Jag ska dit iaf :) är sjukt taggad, men lite smått orolig för snön :/ så man får hoppas på de bästa

see ya all :)

Niklas_123

Ny medlem
airman:

Salomon, Stöckli, Nordica, K2, Line, Scott, Fischer, Atomic, Rossignol, Blizzard, Ultimate Grip, Carrera, Smith, Dragon, Forum , Bataleon, Dynastar, Lange, Roxy, Elan, Extrem, Head, Movment, Nitro, Oakley, Armada, Burton, 32 Boots, Völkl, Tecnica, Giro, X-Socks, DC Snowboards, No Copy, Santa Cruz, Nith Ward, Kästle, Kneissl, Lib Tech, Gnu, Capita och Union

Finns på http://www.skistar.com/salen/svenska/mer_info/senaste_nytt/skidtestarhelger/index.app

triumfen

Ny medlem
De va grymt bra igår (lördag) Bra nivå på tävlingen och sjyssta boxar och härligt folk (Y)

DjMusse

Ny medlem
Har aldrig varit på dessa tillställningar förut men funderar starkt åka till Lindvallen nästa helg.
Dock så undrar jag ett par saker.
Då jag tänker köpa nya skidor i år så undrar jag om de skidor man provar även säljs på plats? och brukar det vara bra priser?
Tjejen har letat som tusan efter en hjälm som passar henne men inte lyckats hitta nått passande i de stora kedjorna utbud,finns det även hjälmar som man kan prova och köpa ?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp