skönaste trick på studsmatta :)

Diaggar misty 10 och flatspin jävligt mycket med fet air men det skönaste är ändå att slänga iväg en cphög rodeo 7 med bwarrow!

emildysholm

Ny medlem
eller jag tar tillbaka mitt som jag skrev förut... kan bara inte välja mellan dub bio 10 mute, dub cork 10 mute, bio 12 mute eller cork 14, vad tycker ni ???

Kumlin

Ny medlem
emildysholm sa:
eller jag tar tillbaka mitt som jag skrev förut... kan bara inte välja mellan dub bio 10 mute, dub cork 10 mute, bio 12 mute eller cork 14, vad tycker ni ???
hahha tjena att du tycker något av det är skönt!

MedlemJapaner

Aktiv medlem
kumlinan sa:
emildysholm sa:
Tjena att han ens kan något av dom...

No offence, men detta kan var freerides absolut löjligaste tråd. Efter den som jeppenator länkade angående switch-åkning på studsmatta. Det går inte att köra switch på studsmatta, det finns ju varken fram eller bak...

ThomasE

Medlem
MedlemJapaner sa:
kumlinan sa:
emildysholm sa:
Tjena att han ens kan något av dom...

No offence, men detta kan var freerides absolut löjligaste tråd. Efter den som jeppenator länkade angående switch-åkning på studsmatta. Det går inte att köra switch på studsmatta, det finns ju varken fram eller bak...
Du är fram och bak!

Jens_F

Ny medlem
Hoppa så högt man kan på Orsas studsmatta, dra en seg ,lite corkad 7 med reverse japan och tweaka ut den strax innan man går ur snurren :)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp