Snöläge i Trysil

Hornta

Ny medlem
Snöläge i Trysil
Någon som åkt i Trysil senaste dagarna och vet hur snöläget är och om det är toklånga köer? Funderar på att åka dit i morgon, men undrar om det är värt det. Rapporterna från skidanläggningarnas hemsidor brukar inte vara så mycket att lita på.

Jeenyus

Ny medlem
Snöläge i Trysil
verkar vara lite krasst men det ska snøa i helgen står det, drar dit ett par dagar efter nyår, kan bli trevligt!

E

Emilia_85

Guest
Snöläge i Trysil
Sjukt lite snö, men det blir farligt liv där under nytt år då massa ungdommar åker dit & firar, pga att de inte är välkommna tillbaks till Hemsedal i år.

Peter_K

Ny medlem
Snöläge i Trysil
Jag var där igår (torsdag). Tok-långa köer runt Turistcentret och väldigt (väldigt!) mycket folk i pisterna. Betydligt bättre bortåt Högegga där man kan stå på rätt bra, huvudpisten där är grym. I princip folktomt om du åker mot Fageråsen. Tyvärr bara en pist öppen där men den är bra om det inte blåser bisarr motvind vilket det tyvärr gjorde när vi var där.

Nojlas

Aktiv medlem
Snöläge i Trysil
Jag var där senast i onsdags.
Isigt på sina håll, har blivit mer och mer folk de senaste dagarna.
Dock har de gjort mer snö på sista tiden så underlaget kan vara bättre nu.

Ingen större höjdare m.a.o. och mycket folk, men kanske ett av dem bättre alternativen just nu i de krokarna med tanke på rådande snöläge.

Emmis_n

Ny medlem
Snöläge i Trysil
Ska snöa i Trysil på lördag och måndag. WWWIIIIIII!!! Jag åker nästa lördag (6/1) så jag hoppas att det snöar något djävulst där nu veckan som kommer. Det får gärna snöa när jag är där oxå bara det kommer lite SNÖ!

//Emma

Beckmaan

Ny medlem
Snöläge i Trysil
Trysil har bra med snö, kanske inte så mkt natursnö men runt 20-talet backar har öppet, är det jibbing du vill åt så finns det ett 4-tal boxar och något som skulle likna ett bigjump, funkar helt klart och kul var det!

6-stolsliften från dalen var det vanligt med folk i men de klarade sig runt på 5 minuters väntetid, inte mer än vanligt.

/Bäckman

Senast ändrad:

Nikita89

Ny medlem
Snöläge i Trysil
det snøar på rætt bra hær just nu.
Det ær 11 øppna liftar och 16 øppna backar. Rætt mycket folk, 3boxar och ett hopp.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp