Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
snön i USA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="qela" data-source="post: 102881"><p>well, som det ser ut nu sa kan det faktiskt bli grym skidakning i april, men man vagar inte saga for mycket. det har snoat en hel del i Colorado och californien de senaste tva veckorna och det ar mer pa vag. till och med florida har extrem kyla, ca 40 F...</p><p></p><p>Skulle dock ta Kanada om ni vill ha ett sakert kort! Annars sa skulle jag inte lida om jag fick lite sallskap i Aspen april 1 - 8 =)</p><p></p><p>/over and out from paradise</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qela, post: 102881"] well, som det ser ut nu sa kan det faktiskt bli grym skidakning i april, men man vagar inte saga for mycket. det har snoat en hel del i Colorado och californien de senaste tva veckorna och det ar mer pa vag. till och med florida har extrem kyla, ca 40 F... Skulle dock ta Kanada om ni vill ha ett sakert kort! Annars sa skulle jag inte lida om jag fick lite sallskap i Aspen april 1 - 8 =) /over and out from paradise [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
snön i USA?
Tillbaka
Topp