snowboard filmer

sebbe_92

Ny medlem
mm nu sitter man här och funderar vad man ska önska sig i julkalpp och då kom man ju på att en snowboard film skulle var kul, men problemet är att jag inte kan någar bra snowboard filmer!
Så kom med förslag på bra snowboard filmer???

Senast ändrad:

perbac

Ny medlem
Helt klart Robot food filmerna.
Dom har ju ett tag på nacken, men dom är riktigt grymma.
Lame
Afterlame
och Afterbang är det som gäller

Erik

Ny medlem
Afterlame är den enda snowboardfilmen jag sett,och den tycker jag var skönish yaoo

AntonAsplund

Ny medlem
Skull Films är mina personliga favoriter! Riktigt sköna filmer, så klockrent redigerade!

Fe real, Ammo o Playback är de filmer som jag vet att de har gjort. Tkr väl kankse inte att Fe real håller samma klass som de andra, men men..

Glömde jag säga att de är gratis?

http://www.skullfilms.tk/

ALXX

Ny medlem
men köp nya filmer istället de känns lite roligare!
follow me around
that
montreal
the gap session
state of mind

tror alla finns på www.iceman.se

slick-fit

Ny medlem
sebbe_92: Ska du ha tag i nya filmer så kolla runt bland årets trailers sen kan man ju gå lite på vad folk har att säga om de man siktat in sig på innan man bestämmer sig.

perbac

Ny medlem
ALXX sa:
follow me around
that
montreal
the gap session
state of mind

Roligt och roligt

Personligen måste jag säga att robot food filmerna känns bättre än både that och follow me around. Inte för att de är dåliga filmer, men dom är helt enkelt inte i samma klass som robbot käks filmern.....

Senast ändrad:

slick-fit

Ny medlem
Får nog hålla med dig där, det är ju dock stor skillnad på brädfilm och brädfilm helt beroende på vad som får en att gå igång och bli sådär lite mysigt varm i ljumsken.
Minns mycket väl hur maffigt det kändes första gången man såg LAME, hur snyggt de lagt upp allt.. oh ja.

Senast ändrad:

Themightymax

Ny medlem
Här är en hel hög bra filmer 06-07 att välja mellan:

Absinthe.More.
Montreal.
Follow.Me.Around.
People.
Sandbox.Flavor.Country.
That.
WildCats.Blackout.
Intransit
Who.Cares
Draw the Line - Standard films
Pirate Movie Productions-Lubedence
Volcom Stone Presents Escramble
The Gap Session
The.Community.Project.
From.____.With.Love
Derelictica
One.Love.
Paradox
Frosted.Flakes

ALXX

Ny medlem
perbac sa:
ALXX sa:
follow me around
that
montreal
the gap session
state of mind

Roligt och roligt

Personligen måste jag säga att robot food filmerna känns bättre än både that och follow me around. Inte för att de är dåliga filmer, men dom är helt enkelt inte i samma klass som robbot käks filmern.....
Jag har sett afterbang och afterame, afterlame tyckte jag länge va den bästa någonsin men efter att ha sett follow me around finns det ju ingen som ens är i närheten. eeros del är den bästa snowboarddel som någonsin gjorts utan tvekan!!

heed

Ny medlem
tycker att alla Mack Dawg filmer är grymt sköna men annars är TB filmerna bra..

perbac

Ny medlem
ALXX sa:
Jag har sett afterbang och afterame, afterlame tyckte jag länge va den bästa någonsin men efter att ha sett follow me around finns det ju ingen som ens är i närheten. eeros del är den bästa snowboarddel som någonsin gjorts utan tvekan!!
Vi har helt enkelt olika smak får man säga, tyckte att follow me around warken var mer eller mindre än vad man kunde förvänta sig av mack dawg. Blev inte alls imponerad, även om det var nåt schysst klipp här och var.

TB serien som nämndes ovan är ju åxå grymma, ryser fortfarande när man ser johan olofsson del i TB5.

Follow me around e en grymt skön rulle! dock är min personliga favorit den typ 4 år gamla filmen acces som är gjord av nitroteamet, så gryymt bra musik! o fett med åkglädje!

FF

Ny medlem
Jag gav mig ned på stan för att försöka få tag på en bra snowboard film till dig. Där träffade jag en brun hårig man som ville sälja sex filmer av olika sorter. Han påstod att de med verkande alla hade blivit skolade av en sjuk gymnast. Därför kunde de böja sig i alla möjliga vinklar utan risk för skador. Låter som ganska bra atleter, tänkte jag och frågade vilken var den bästa snowboard filmen. Mannen svarade att han är en svensk älskare och ingen jävla engelsk lärare. Så galet det kan bli, han visste inte ens vad snowboard betydde. Så det blev tyvärr inget filmtips idag..

Snehl

Ny medlem
Vars kan man köpa snowboard filmer? :S
iceman.se har så dåligt urvarl
junkyard har slutat med filmer..

prospect

Ny medlem
Måste säga att "That's it, That's all" är den bästa snownboard filmen jag sett.
Har du/ni inte sett den så känns den som ett måste att se.

J_Gabrielsson

Ny medlem
tjenare, kändes onödigt att starta ny fråga så jag bumpar upp denna:)

någon som har någon ide på rolig snowboard/ skidfilm liknande torstein horgmos "horgasm". Samma humor dvs:)

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp