Snowboardspel?

maltesjodin

Ny medlem
Snowboardspel?
är det ingen som vet om det finns nåt spel att tanka, behöver inte va skit bra kvalitet. typ 2D eller nått sånt,, kommer ihåg att det fanns ett spel som hette typ X-games -nånting- nån som vet nått om det spelet??

MartinGisselman

Ny medlem
Snowboardspel?
maft sa:
är det ingen som vet om det finns nåt spel att tanka, behöver inte va skit bra kvalitet. typ 2D eller nått sånt,, kommer ihåg att det fanns ett spel som hette typ X-games -nånting- nån som vet nått om det spelet??
Det där kommer jag också ihåg! Terje hade tuppkam och Peter Line hade linne med olika flaggor på det.

Berges

Ny medlem
Snowboardspel?
Eftersom alla snackar om Wii måste jag slänga ut Xbox-360s Stoked som ska komma under september, kommer nog bli galet kul.

Schwimp

Medlem
Snowboardspel?
de va r'tt kasst asso, en grön alien, som flyger omkring med kass fysik i spelet,
sämre garfik än jibbingame men de va mkt värre spelmässigt

victorvictor

Ny medlem
Snowboardspel?
MartinGisselman sa:
maft sa:
Det där kommer jag också ihåg! Terje hade tuppkam och Peter Line hade linne med olika flaggor på det.
X-games pro boarder! Classic! =D

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp