Snowcamp + 15års camp 17-19 Juli

Maxiboy13

Ny medlem
Hej jag heter Max och jag och mina två vänner som är 17 och 15 bast ska iväg nu under sommaren (17-19 Juli) på ett Helgcamp på snowcamp och vi har fått reda på att det är väldigt lite sökande till detta campet och det kan bli inställt om inte det blir mer än 8 pers på campet så vi undrar om det finns några goa tjejer och killar där ute som skulle vilja följa med till snowcamp den 17:e Juli och ha det kul tillsammans med oss^^
För er som inte vet vad snowcamp är så är det en anläggning där man kan flippa runt på trampoliner o studsmattor osv. Dessutom har de en skidramp som går till ett vattenhopp och dessutom lite rails osv:)

Hoppas att kunna få med nåra av er campet kostar 1.900 har jag för mig och transporten dit får man själv stå för. Vi är 3 killar som ska åka från Göteborg så om det är någon från Göteborg som tvekar att åka dit pga krånglig transport kan vi höra av oss o berätta lite om hur vi ska ta oss dit^^

3/8personer är redan med så vi behöver minst fem till nu så kom igen allihopa är det nåra som e med oss?
skriv nedan om ni känner er sugna.

Tack på förhand:)

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp