Snowcamp - vill ha hjälp från befolkningen!

Alric

Ny medlem
Hej!

Vi på Snowcamp har drömmar om att utveckla vårat område och göra det ännu bättre, till och med bäst!
Just nu så behöver vi hjälp med att få tag i madrasser som vi ska ha runt studsmattan, gärna stora och tjocka!

ALLA förslag är välkomna, desto biligare desto bättre!
Hör gärna efter med din skola om inte dom har några som är dags att byta ut eller om du vet någon annan verksamhet som eventuellt kan sälja några mattor.
Vi sponsrar dom med en liten summa för at köpa nya madrasser och vi får dom gamla slitna, alla blir nöjda och glada!

Sök ord/Annat namn: Gymnast madrass, Nedslags bädd, Tjockmadrass.

Skicka PM till mig eller Maila mig på: Ljunghager@hotmail.com
Alla förslag och ideer är välkomns!

Tack på för hand!

Alric

Ny medlem
Får vi tilräkligt många madrasser så kommer det att bli som en foampitt! :)

Rullator

Ny medlem
Min skolas gympasal har rivits kan höra med rektorn.

Lumpe

Ny medlem
ja har en stor tjock madrass hemma:) men jag använder den när någon sover över hos mig:(

jeppenator

Aktiv medlem
hört med skolorna i mora/orsa området? kanske typ malung, rättivk, leksand å falun är sugna på att sälja/skänka några om man frågar snällt?

grymt bra initiativ! har tyvär inga egna att skänka.. :/

Alric

Ny medlem
jo vi hör runt så mycket det bara går men det verkar inte som att någon verksamhet här i närheten har något till överst!:/

Mer idéer?

JesperLoAhlen

Ny medlem
Skolan i sälen har precis skaffat ny gympasal och nya madrasser dom har någ kvar i den gamla hallen n:)

SebTorneus

Medlem
kollat myrorna eller typ typ någon slags återvinningsbutik?

Pl0PPEN

Ny medlem
Fan Vad Najs Med Skumgummigrop :ö:ö:ö: :d:d:d:d:d:d:d

Alric

Ny medlem
bra jeppeA! bor du i närheten så får du mer än gärna höra efter!

JonH

Ny medlem
Alric när ni ändå snackar om att utveckla möjligheterna på området tkr jag ni borde överväga att bygga någon typ av sommar setup för rails där!

Front5

Ny medlem
jeppenator kan väll köpa madrasser åt er. Han är ju fett bortskämd ändå så han har ju pengar över

erikroden

Ny medlem
Jag vet en skola i Stockholm som ska lägga ner men jag hittar ingen hemsida men skolan heter prolympiaskolan

viktorpaunia

Ny medlem
okej, lite gammal tråd men jag ska berätta hur jag fick mina madrasser, jag ringde till ett företag som arbetade med madrasser och sånt, sen fråga jag om dom hade några madrasser som dom kunde sälja billigt/ge bort och då fick jag 3 madrasser, dock inte så stora, fast jag fick ju iaf madrasser :)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp