Snygga och passande goggles till Sweet Trooper Hc

BananklyvarN

Ny medlem
Som Topicen lyder så har ja lite problem med att hitta passande goggles till min sweet hjälm så om ni vet ngn modell som är snygg o passar så tveka inte att ge förslag ! :D
Tack på förhand !

T

The_Snarf

Guest

Dom passar till alla hjälmar och heter Scott Sanction.
Bra kvalite är det och bra pris. 699

Pillard

Aktiv medlem
EmilRosenberg sa:
Oakley Splice/Crowbar
Scott fix är bra ihop. Har hittills inte sett några oakley som funkar med den. Jag har sett många som tycker att den funkar men det har egentligen aldrig sett bra ut, i min mening. Det finns en del kaskmodeller som funkar bra med. Det viktiga är att hitta goggles där överkanten inte sluttar neråt ute mot kanterna

EmilRosenberg

Ny medlem
Pillard sa:
EmilRosenberg sa:
Oakley Splice/Crowbar
Scott fix är bra ihop. Har hittills inte sett några oakley som funkar med den. Jag har sett många som tycker att den funkar men det har egentligen aldrig sett bra ut, i min mening. Det finns en del kaskmodeller som funkar bra med. Det viktiga är att hitta goggles där överkanten inte sluttar neråt ute mot kanterna
Du har egentligen aldrig sett bra ut :)

Monzax

Ny medlem
sjukt svårt att hitta någr goggles som passar till trooper hc! funderar på om smith I/O skulle funka eller ev nya dragon apx? vet inte hur de ser ut o har inte sett ngn me de men de kanske skulle funka....

Utter

Aktiv medlem
Spy soldier funkade bra för mig i Trooper FF, även Spy Omega funkade hyggligt.

carl-pedal

Ny medlem
EmilRosenberg sa:
Oakley Splice/Crowbar
Måste vara den sämsta hjälm/goggle kombon, förutsatt att du inte gillar gigantiska glipor.

I min mening är troopern både ful och ofunktionell. Giro's hjälmar däremot har bra passform och sitter som en smäck med i storsett alla goggles, kör en g10 istället.

peace out och god natt

/c

Jarle

Aktiv medlem
Som tidigare nämnt passa spy platoon och soldier ruggigt bra. De enda jag testat som sitter bättre är dragon rogue, jag tvivlar på att det finns några som sitter bättre.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp