snyggaste tricket

jeffa

Ny medlem
snyggaste tricket
Det snyggaste tricket tycker jag är en "ten inch beardgrab to fakie with love".

Går ut på att man i luften hinner odla typ 1 cm nytt skägg. Krävs mycket kärlek till att sätta den!

Jeffa

Nenne

Ny medlem
snyggaste tricket
Benke, om du tittar riktigt noga, så ser du att denna tråd ligger i Snowboard-delen. Men om du vet hur man gör truckdriver på bräda får du gärna berätta/visa hur.

Jag är ingen brädåkare, men en låååångsam 5a och när man grabar i både tail och nose tycker jag ser coolt ut.

MrGurra

Medlem
snyggaste tricket
JP Walkers egenkomponerade trick som han kallar "Hype" är super sick, de är nån slags dubbelflip.. Han kör den bla i Shakedown.

osst

Medlem
snyggaste tricket
eero etala eller vad han heter gjorde nån sjuk flip som kangaroo fast med 360 på slutet det var sjukt! annars är väl cab cork 540 najs :)

aendrew

Ny medlem
snyggaste tricket
Nenne sa:
Benke, om du tittar riktigt noga, så ser du att denna tråd ligger i Snowboard-delen. Men om du vet hur man gör truckdriver på bräda får du gärna berätta/visa hur.

Jag är ingen brädåkare, men en låååångsam 5a och när man grabar i både tail och nose tycker jag ser coolt ut.
kan inte så mkt om snowboard, men enligt leo gör man så: https://www.freeride.se/member/photo.php?id=33747

bs rodeo 5 e fint. o bs 5 tail

snyggaste tricket
ollie to fakie på Fs wall är grymt. annars hafcab shiftyshifty. MCTWIST! Cab 7 från tårna med nose och rostbiff samtidigt!

glömde visst RESVÄSKAN! samt STIFFY

Senast ändrad:

marux

Medlem
snyggaste tricket
back cork rodeo 1080 som de drar i slutet på Follow me around, eller Double Backflip 180 som Travis Rice drog sista hoppet i Air&Style

Hmps

Aktiv medlem
snyggaste tricket
såg en norsk grabb som körde backflips me bindning oknäppt bara hade foten stog på plattan sen när han va i luften gjorde han backflips me nosegrab i bakre foten lös, de va fett som fan!!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp