söker 3 goa till en grym lägenhet i Verbier! betalas omgående!

kajsaar

Ny medlem
Heej allesammans !
vi är tre tjejer, två killar som har en lägenehet. Mitt i centrala verbier, 24 000 sfr totalt för säsongen.
hälften av de ska betalas på fredag, och de är 2 100 sfr per person PÅ fredag! letar efter några som kan betala omgående, och är grymt sköna samtidigt! .. lägenheten är riktigt fin, två stora balkonger, två stora sovrum, grymt fint vardagsrum, stort kök, TVÄTTMASKIN haha, två toaletter etc.
Adda mig på facebook om du är intresserad, Kajsa Andersson Rhodiner!
ursäkta aningen stelt inlägg men de är bara för de måste betalas på fredag och letar efter någon som är beredd på de, lägenheten kan inte hållas längre ..! ¨

ciaao puss kram
kajsa

Ffilip

Ny medlem
kajsaar sa:
Heej allesammans !
vi är tre tjejer, två killar som har en lägenehet. Mitt i centrala verbier, 24 000 sfr totalt för säsongen.
hälften av de ska betalas på fredag, och de är 2 100 sfr per person PÅ fredag! letar efter några som kan betala omgående, och är grymt sköna samtidigt! .. lägenheten är riktigt fin, två stora balkonger, två stora sovrum, grymt fint vardagsrum, stort kök, TVÄTTMASKIN haha, två toaletter etc.
Adda mig på facebook om du är intresserad, Kajsa Andersson Rhodiner!
ursäkta aningen stelt inlägg men de är bara för de måste betalas på fredag och letar efter någon som är beredd på de, lägenheten kan inte hållas längre ..! ¨

ciaao puss kram
kajsa
Är sjukt sugen? Försent?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp