Söker boende 2-3månader

langsor

Ny medlem
Söker boende 2-3månader
Är 23årig kille som är jävligt sugen på att få komma ner till alperna denna vinter och då mer änn en vecka. Så om det är någon som har en plats över och behöver en inneboende till så är jag intresserad. Spelar inte så stor roll var....... tar det mesta...

Så om någon har nåt att erbjuda så hör av er på tkmanchester@hotmail eller här på min sida så kan jag ge tele nummar så kan vi höras

Längtandet börjar bli stort....

/Thomas

Johan-B

Ny medlem
Söker boende 2-3månader
Tjenare

Jag och min kompis sitter i precis samma sitts. Vi vill också ner 2 - 3 månader. Närmare bestämt 1januari - 15 mars ungefär. kanske kanske kan vi fixa en lägenhet tillsammans och hyra den tiden.

Vi skall iaf ner till alperna på ett eller annar sätt. Skönare att fixa boendet innan, känns bättre. Om det låter intressant så maila eller messa på freeride.
johan_borgeson@hotmail.com

cjskoog

Ny medlem
Söker boende 2-3månader
vi är ytterligare två som sitter i samma sits... tänkte ta oss ner till österrike. förmodligen sölden eller kanske lech. har letat lite men det är intehelt lätt att hitta... =(

vi åker förmodligen strax före jul.. möjligvis precis efter.. är ni intresserade av att synka något kan får ni gärna mejla: cii03cj9@i.lth.se

M

MathiasG

Guest
Söker boende 2-3månader
Tjenna!

Som jag sa till dig tidigare, boka ett boende och gå ihop med killarna i forumet. Jag har om jag inte minns fel gett dig en länk tidigare där du kan vända dig för boende.

/ Mathias

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp