Söker boende Åre!

Tilde Pilblad

Ny medlem
Söker boende Åre!
SE HIT!!
Boende sökes vintersäsongen 21/22!!

Jag är heter Tilde Pilblad och är en väldigt glad och positiv tjej på 20 år som ska göra min första hela säsong i Åre till vintern är tanken! Har varit där förra säsongen men endast under praktik i 2 månader och nu vill jag dit och jobba hela säsongen!

Jag söker därför boende i Åre by eller runtomkring från säsongsstart tills säsongen är över så jag kan få min säsong möjlig! Allt är av intresse så som 1:a till 3:a eller 4:a för delar också gärna boende med någon/några så tveka inte på att höra av er!!

Jag är skötsam, röker inte och har inga djur!

Ha de bäst!!
// Tilde

Nicole Hyslop

Ny medlem
Söker boende Åre!
SE HIT!!
Boende sökes vintersäsongen 21/22!!

Jag är heter Tilde Pilblad och är en väldigt glad och positiv tjej på 20 år som ska göra min första hela säsong i Åre till vintern är tanken! Har varit där förra säsongen men endast under praktik i 2 månader och nu vill jag dit och jobba hela säsongen!

Jag söker därför boende i Åre by eller runtomkring från säsongsstart tills säsongen är över så jag kan få min säsong möjlig! Allt är av intresse så som 1:a till 3:a eller 4:a för delar också gärna boende med någon/några så tveka inte på att höra av er!!

Jag är skötsam, röker inte och har inga djur!

Ha de bäst!!
// Tilde
Hej!
Jag funderar också över att säsonga och har sökt lite olika jobb i Åre. Jag är 19 år gammal och tog studenten i år. Jag är rökfri men har en liten kanin som kanske ska få hänga med. Om du vill kanske vi kan höras lite på snap över att försöka samordna boende?

Med vänliga hälsningar,
Nicole

Snödjup

Topp