Söker boende i Alperna feb-mars, alt rumskamrater

Hejsan hoppsan

Tänkte slänga ut en förfrågan innan jag fixar singelboende till mig. Som ni kanske förstår vill jag åka skidor i februari-mars denna vinter och letar efter ett soft boende. Jag vill inte bo själv utan bunkar gärna in mig med några andra sköna personer dessa månader, sällskap för mig och billigare hyra för er. Jag är inte kräsen av mig utan kan bo på en madrass el liknande, tycker de e viktigare med trevligt folk som man kan åka tillsammans med (jag reser själv men vill inte skida själv :). Vart i alperna spelar mindre roll, bara man kan åka pow....

Jag är en lugn kille som gillar att gå på tur, åka puder och festa runt ibland. Jag är skötsam och skitar fan inte ner en massa. Har handpenning att lägga ut nu för den fösta månaden om så önskas.

Om det är någon annan som går i samma tankar som jag att åka runt feb-mars och göra halvsäsong kan du/ni ju höra av er så kanske vi kan team:a ihop och fixa nått boende.

Har du/ni en säng över eller nått annat att erbjuda så skicka gärna ett PM eller maila mig på f_beck@hotmail.com

Mvh Fredrik

Senast ändrad:

Beek

Ny medlem
Tja Fredrik, Jag har själv tänkt att göra en halvsäsong (Feb-Mar) men har haft svårt att få några kompisar att hänga med då det inte direkt är gratis. Så jag sitter i samma situation, dock så är det antingen Chamonix eller Whistler som jag har siktat in mig på. Kan även tänka mig en roadtrip genom alperna om det inte skulle bli allt för dyrt (har inte kollat på det alternativet tillräckligt mycket än) Om man kan dra ihop en fyra-fem personer som är inne på samma spår så ska det nog inte vara något problem att fixa ett boende...

Senast ändrad:
Topp