Söker boende i Revelstoke/Kicking Horse/Fernie

Hej,

Jag studerar denna termin på University of Calgary. Efter terminens slut stannar jag fyra veckor fram till 14e januari för att pumpa lite puder.

Så jag söker boende i Revelstoke/Kicking Horse/Fernie eller motsvarande skidort 16/12 - 14/1. En madrass, en soffa eller bara en golvyta räcker för mig!

Mvh,
Mikael Zetterberg

Larsse

Ny medlem
Hej Mikael!

Tycker du ska dra till kicking och bo på marys motell i golden. Hur bra som hälst. Mell är trevlig som äger stället, det är lätt att lifta, charmigt boende med många sköningar.

//Larssa

AnnaKarinL

Ny medlem
Om marys motell är det jag tror det är skulle jag väl inte kalla det direkt charmigt.. Om du hamnar i Fernie kan du kolla boende på raging elk eller powder mountain lodge. Elk mer yngre och fest och powder lite lugnare.

Hej Anna och Larssa,

Tack för tips om Golden och Fernie. Ingen som vet något om Revelstoke?

//Micke

PNyberg

Ny medlem
Har samma tankar om Marys som AnnaKarinL har.. inte direkt charmigt..men "get the job done" så att säga. Då är isf Rondo bättre.

K_A_L

Ny medlem
Hallå!

Är det någon som har en ledig sängplats under januari månad i antingen Golden, Rossland, Fernie eller Revelstoke?

//Andreas

FF

Aktiv medlem
det som är bra med marys är dock att det ligger precis där man liftar... kan vara rätt så värdefullt kanske =)

Carlstedt

Ny medlem
Vi har en plats ledig i Fernie över december månad om det skulle vara intressant!
(mycket billigt)

Dra iväg ett fr-mail vid intresse.
victor

Senast ändrad:

TeleMartin

Medlem
Har mailat Rondo och Mary's i Golden och väntar på svar as we speak. Tänkte flyga dit den 30e jan och stanna kanske en månad.
Att motellen skulle va lite skabbiga gör väl inte så mycket. Viktigare är att det är tak över huvudet, billigt och nära till platsen där man liftar. Ser förövrigt ut som det kan bli en bra säsong... :)

Martin

PNyberg

Ny medlem
TeleMartin sa: