Söker boende någonstans i alperna.

Pontae

Ny medlem
Hej alla!

Då jag inte fick möjligheten förens nu att säsonga söker jag boende nånstans i alperna. Kanske det finns en extra plats någonstans? Kanske någon har hoppat av? Då är jag den personen att ta platsen!

Hur som helst heter jag Pontus, är 20 år och älska att åka skidor. Jag kommer bidra med gott sällskap och kan laga hyfsad god mat. Släng iväg ett pm så ta vi det därifrån!

ha de gött!

Hej! Jag och två andra har ett boende i Cervinia där en plats precis blivit ledig då den fjärde som skulle bo med oss fick boende genom jobbet. Det är en superfin ny lägenhet mitt i byn med skidåkning i både Cervinia och Zermatt! Skriv om du är intresserad! /Hanna, Benjamin och Joel

Lojo

Ny medlem
Hej,
Redan skrivit men skriver igen. Får inte tolkat om den är tagen eller inte.. Hur ligger det till? :)
/ Louise

Bloom

Ny medlem
H
Hej! Jag och två andra har ett boende i Cervinia där en plats precis blivit ledig då den fjärde som skulle bo med oss fick boende genom jobbet. Det är en superfin ny lägenhet mitt i byn med skidåkning i både Cervinia och Zermatt! Skriv om du är intresserad! /Hanna, Benjamin och Joel
Hej! Jag söker också boende i cervinia, är platsen fortfarande ledig?

Tjena! Är i Cervinia nu och letar boende för att kunna göra säsong under 2021/22 om platsen fortfarande är ledig är jag super på

Hej alla!

Då jag inte fick möjligheten förens nu att säsonga söker jag boende nånstans i alperna. Kanske det finns en extra plats någonstans? Kanske någon har hoppat av? Då är jag den personen att ta platsen!

Hur som helst heter jag Pontus, är 20 år och älska att åka skidor. Jag kommer bidra med gott sällskap och kan laga hyfsad god mat. Släng iväg ett pm så ta vi det därifrån!

ha de gött!
Tänker säsonga i cervinia men letar efter någon att dela bornde med då det blir så ruskigt dyrt annars, hör av dig om du fortfarande är intresserad

Har du boende, och hittat någon att dela det med i så fall?
Befinner mig i Cervinia och behöver nytt boende att dela med någon.
/ Valle
Nä har inte hittat något än, hör gärna av dig om du hittat något. Tänkte dra upp med 2 andra också så om du hittar något för fyra vore de dunder. Hyran va så brutalt dyr så de är st o dela så många som möjligt.
/Hugo
Tänker säsonga i cervinia men letar efter någon att dela bornde med då det blir så ruskigt dyrt annars, hör av dig om du fortfarande är intresserad

Lojo

Ny medlem
Nä har inte hittat något än, hör gärna av dig om du hittat något. Tänkte dra upp med 2 andra också så om du hittar något för fyra vore de dunder. Hyran va så brutalt dyr så de är st o dela så många som möjligt.
/Hugo
Kan det vara enklare om vi hörs via WhatsApp eller dylikt?
/Hugo
Du kan få mitt nummer isf.
/ Valle

Pontae

Ny medlem
/Hugo
Kan det vara enklare om vi hörs via WhatsApp eller dylikt?

Du kan få mitt nummer isf.
/ Valle
Jag är oxå lätt på att följa med, tror det blir ännu billigare om man är 5 pers.
/Pontus

Raketen

Ny medlem
Jag behöver också boende från mitten av januari! Så om det finns en sjätte sängplats tar jag den gärna. Kort om mig: 30 år, åkt utför hela livet. Festar gärna, men inte varje dag. Kommer plugga på halvfart för att ha något att göra de dagar benen vilar. Jobbar med IT, men hoppas slippa tänka på det nu i vinter.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp