Söker någon som kör neråt Engelberg, så snart som möjligt!

Limpthepimp

Medlem
Jag vill ta mig ner till Engelberg så snart som möjligt,
Någon som kör dit eller i närheten?
//Linn

Senast ändrad:

Hasse_Lindborg

Aktiv medlem
Jag kör eventuellt neråt på fredag eller lördag. Men inte till Engelberg men du kan få hoppa av i Stans eller Luzern... Men kör från Fredrikshamn i Danmark.

Limpthepimp

Medlem
Tack för att du hörde av dig!
Känns dock knepigt för mig att åka ner till Köpenhamn först. Men hör av mig innan helgen om jag ändrar mig!

Limpthepimp

Medlem
Haha Fredrikshamn mena ja! Inga större problem dock! men ska tänka på det!
Bestämt dig för vilken dag du kör?

Hasse_Lindborg

Aktiv medlem
Kör kombi.. Kollar prognos imorgon kväll. Men nu ser det ut som fredag kväll eller lördag dag ;) Men som sagt inget klart förrän prognos koll imorgon.

Hasse_Lindborg

Aktiv medlem
Jag droppar det denna vända. Ser ut som det blir för varmt i helgen för att köra ner på prognos. Väntar på bättre prognos..

Emilia2014

Ny medlem
Jag har en bil som behöver köras från mellan Sverige till Geneve, skulle det kunna vara något? Fick inte med den än efter att vi åkt tillbaka efter mammaledighet hemma i Sverige. Har en del grejer som behöver med, men ingen person som ska åka med...

Limpthepimp

Medlem
När ska du köra ner?? Isåfall skulle jag vilja hoppa i en stad mellan Geneve o Engelberg.. i Luzern eller Bern eller annat lämpligt, så jag kan åka tåg vidare på ett smidigt sätt.... Vill ju åka imorgon redan egentligen!

Hasse_Lindborg

Aktiv medlem

Emilia2014

Ny medlem
Ja som sagt det är bilen som ska ner! Från Västergötland till Geneve. Från Geneve tar det två timmar med tåg till Bern. Inga speciella dagar som gäller, men det kommer vara svårt en vecka framåt dessvärre så vi behöver lite framförhållning ifall det skulle bli aktuellt...

Snödjup

Topp