Söker snowboard kompis

Marcus1979

Ny medlem
Söker snowboard kompis
Bor i Stockholm. Söker någon som gillar att åka snowboard, där vi kan åka ihop, utvecklas ihop. Helt ny på detta men har allt med ryggskydd, hjälm, skydd, snowboard.

Söker tjej / kille som brinner för att åka snowboard
Är 41 vilket bara är ett nummer.
Mvh
Marcus

unsuspected

Aktiv medlem
Söker snowboard kompis
Jag och min sambo åker till Romme den 20e för att åka bräda. Vi kanske blir fler från Stockholm men du är välkommen att mötas upp på plats.

Marcus1979

Ny medlem
Söker snowboard kompis
Förstår :) hoppas det blir tid för det. det bästa med snowboard verkar va att det är en billig sport. När man som i detta fall har egen utrustning så räcker det med att skaffa liftkort, och i andra fall ta sig till en backe. Skaffa liftkort samt man kan ta med mat så kan man ha väldigt kul på lite utgifter. :)

Schoobang

Aktiv medlem
Söker snowboard kompis
Vi kanske borde styra upp en ”Freeride snowboard gang shred - gubbe edition” vid tillfälle i backe på lämpligt avstånd från huvudstaden. Jag åker ganska ofta själv eftersom jag har möjlighet att åka på vardagar. Åkte i ett öde Romme idag.

unsuspected

Aktiv medlem
Söker snowboard kompis
Förstår :) hoppas det blir tid för det. det bästa med snowboard verkar va att det är en billig sport. När man som i detta fall har egen utrustning så räcker det med att skaffa liftkort, och i andra fall ta sig till en backe. Skaffa liftkort samt man kan ta med mat så kan man ha väldigt kul på lite utgifter. :)
Billig? Ja om jag jämför med mina cyklar och bilen så är den prisvärd men billig skulle jag aldrig kalla den. Visst det blir vad man gör det till men jag kör fullt ut.

unsuspected

Aktiv medlem
Söker snowboard kompis
Känns som att tråden var bättre än gruppen? Var det Covid-19 som dödade allt för snö och säsong hade vi även här i Stockholm.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp