Sökes: boende för två St Anton / fixa tillsammans

Peet89

Ny medlem
Hej!

Vi är två grabbar på 20 år som älskar puder och brännvin och därför tänkte göra en säsong i St Anton nu i vinter. Efter en del diskussioner har vi kommit fram till att det vore klart roligast att dela boendet med några andra. Vi kommer ner precis i början på december och planerar att stanna hela säsongen.

Tänkte inte vara speciellt långrandig utan Ni får gärna ta kontakt med mig här på freeride så vi kan diskutera vidare det hela!

Senast ändrad:

Peet89

Ny medlem
Kom igen nu, inga som vill leta tillsammans?

Rajmeist

Ny medlem
Tjaa! Jag och en till här på freeride har pratat ihop oss lite och vill fixa boende, så vi kan lika gärna lösa boende tillsammans med er två då! Har redan mejlat ett dussin ställen angående lägenhet. Hör av dig på min mail så pratar vi mer där!

Over and out,
Reidar

reidar_164@hotmail.com

ylvfa

Ny medlem
Hej! Jag och en kompis ska också ner till St. Anton över säsongen. Vi letar efter folk att dela boende med. Vi letar boende och roommates förfullt.
Har ni fått nys om något boende?

/Ylva

hellbergarn

Ny medlem
Tja! när tänker alla åka ner? ska ni jobba där?

slemtorsk

Ny medlem
Hej!
Vi är två tjejer som i skrivande stund letar boende... visar sig att det är billigare om man är 4 och uppåt. Ska vi slå våra kloka huvuden ihop? Har kompisar som säsongat där och fått ganska många tips och tricks av dem...

/ Madde+Hanna

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp