sökes: härlig höna till centralt & billigt boende i Verbier.

kajsaar

Ny medlem
Hejdär!!

Försöker nu hitta en trevlig tjej att ta vår sista plats i lägenheten! Det är en mysig lägenhet belägen i centrala verbier, en min gång till stora liften samt restauranger osv.. Den har balkong, Tv parkeringsplats osv :) Lägenheten är för fyra personer, och kostar dryga 25000 kr för hela säsongen. Grymt pris för Verbier.

Det ligger faktiskt till på det viset att jag försöker hjälpa en vän ur en liten knivig situation, lägenheten har redan alla som ska bo där. Men en av dessa är en väldigt bra vän till mig, hon har ingen tillgång till internet. Så jag lägger upp denna, då hon inte längre har möjlighet att bo där denna säsongen..
Så du som är villig att bo med ett grymt tjejgäng, och kan betala första hyran på 7000 direkt och få ett bra boende för hela säsongen, det är dig jag skriver till.
Jag har gjort säsong där innan, och om ni behöver hjälp med jobb osv, så har jag möjlighet att hjälpa er om ni hjälper min vän!

:) tack!
/ Kajsa.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp