Spansktalande jobbsök i Åre

Var letar jag bäst efter jobb till mina spansktalande (och engelsktalande) vänner från Argentina? Dom vill gärna upp till Åre. Någon som har kontakter? Dom åker skidor(duuh) men kan tänka sig alla möjliga jobb. Utbildning: Revisorer (!)

MatteS

Ny medlem
Var letar jag bäst efter jobb till mina spansktalande (och engelsktalande) vänner från Argentina? Dom vill gärna upp till Åre. Någon som har kontakter? Dom åker skidor(duuh) men kan tänka sig alla möjliga jobb. Utbildning: Revisorer (!)
Vet inte hur det funkar med revisorer om de kan jobba med det i Sverige. Kolla med Deloitte I Åre eller någon av byråerna i Östersund, kanske finns behov av dina vänners kunskap. Eller om House Be har några ingångar. Kan de jobba på distans mot Argentina finns alla möjligheter. Annars är det väl vanliga säsongsjobb som gäller.

RCC

Ny medlem
Hade 2 landsmän från Chile som gjorde en säsong i Åre förra året. Båda två ingenjörer, men de tog det jobbet som fanns bortom språkgränserna. Det blev städservice i Holiday club. Kan det vara något?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp