st:anton 09/10 - boende+boendekompisar?!

saraasmoarp

Ny medlem
Riktigt sugen på en säsong i st:anton! är dock en ensam tjej på 19 år så kan bli lite svårt och tråkigt att fixa boende/bo själv, någon som är sugen på att dela?!

vill till st:anton p.g.a. grym skidåkning och party, måste dock finna ett jobb där nere också.

// Sara Asmoarp

jollna88

Ny medlem
Hej!
också en ensam tjej här. Har du bestämt dig för st anton eller kan du tänka dig nåt annat också?
Sitter här och funderar på Bad Gastein, St Anton och Saalbach. Just nu lutar det åt Bad Gastein.

wannman

Ny medlem
Är också på jakt efter boende i St Anton. Har lite boendealternativ jag tänkt kolla upp i veckan. Får se om det dyker upp något som är bra. Hade varit kul att gå ihop ett gäng och fixa boende. Är du intresserad är det bara att höra av sig. Siktar på ett boende för 4-6 personer. Men som sagt så får vi se senare i veckan.
mvh Freddan

Rosenstrom

Ny medlem
Tja, vi är tre killar som också tänkte dra ner. Men fixa jobb och boende när man kommer ner har snackat med några och det skall inte vara några större problem tydligen.

saraasmoarp

Ny medlem
wannman sa:
Är också på jakt efter boende i St Anton. Har lite boendealternativ jag tänkt kolla upp i veckan. Får se om det dyker upp något som är bra. Hade varit kul att gå ihop ett gäng och fixa boende. Är du intresserad är det bara att höra av sig. Siktar på ett boende för 4-6 personer. Men som sagt så får vi se senare i veckan.
mvh Freddan
ahh, okej! ja att bo 4.6 pers låter vettigt! jag är väldigt interesserad! maila mig på sara.asmoarp@hotmail.com när du kollat lite senare i veckan om du vill!

/ Sara

saraasmoarp

Ny medlem
jollna88 sa:
Hej!
också en ensam tjej här. Har du bestämt dig för st anton eller kan du tänka dig nåt annat också?
Sitter här och funderar på Bad Gastein, St Anton och Saalbach. Just nu lutar det åt Bad Gastein.
jag kan tänka mig andra ställen också men helst st:anton!

// Sara

ojjan

Ny medlem
Tjaa, vi är 3 snubbar som också letar folk för boende i ST Anton...
kontakta gärna mig på ojjan@hotmail.com

Callerud

Ny medlem
Tjena...Jag och en tjejkompis skall ner till St Anton i vinter. Vi skall sätta oss nu i helgen och boka boende är tanken. Adda miffo5@hotmail.com om det låter intressant?...

//Sebban

Dot

Ny medlem
Vi är 3-4 grabbar som heller inte tackar nej till ett boende i större sällskap.. vi siktar på verbier eller st anton! hör av er direkt här på freeride eller maila: misha_1990_@hotmail.com

Carlstedt

Ny medlem
inte vi heller 3 grappar och en tjej!
vicke_90_3@hotmail.com

Flickan_Fia

Ny medlem
jag är också sugen!
ensam tjej som behöver boende, och jobb men det får man väl fixa där nere :) Social, glad och kul tjej från småland.
Säsongat i BG vintern 06/07 tidigare men vill iväg nu igen.
varit utan riktig vinter alldeles för länge!

adda: fius_fia86@hotmail.com om ni vill :D

Joss

Ny medlem
Hejsan!
JAg och mina kompisar skall också ner till St anton och har boende första månaden bara....änkte söka jobb och boende för resten av säsongen när vi kommer ner, enligt kompisar som säsonget där innan är det inga prbelm:D
Hoppas vi ses!!=)

//
Josefin Lofén

emmaviktoria

Ny medlem
Jag är också ensam tjej och utan både jobb och boende för tillfället. Så om någon skulle ha en billig sängplats över den första månaden så är jag lätt intresserad. har ju också hört från kompisar att allt fixar sig när man kommer ner, men ensam? Adda emmaviktoria_@hotmail.com om ni har kul idéer :)

slemtorsk

Ny medlem
Hallo tjejen!
Jag och min homie letar boende i skrivande stund... har hittat (inte fått svar än!! vet inte om den är ledig ect ect) en lägenhet för 3 pers.... let me know om du fortfarande letar så kan jag höra av mig om vi får den

xoxo
Maddie

ANTONSSON

Ny medlem
jag tänkte åka ner på tisdag eller onsdag nästa vecka, alltså 24 lr 25e nov, för att bo någonstans tills man hittar ett jobb, ngn som e sugen på att hänga med?? Jag är 20 år gammal, min första säsong, och jag vill inget annat än att åka till st anton just nu!!! Tänkte åka buss såvida ingen har bil, jag har iaf körkort :)

MVH ANton, HÖR AV ER :)

miagelin

Ny medlem
Nej men sjukt kul.
Jag är också tjej på 19 som bara drömmer om att få komma och åka skidor hela vintern och leva underbara fjälllivet. Hittar jag jobb är jag sjukt på!

Hör av dig!

/mia
miajunnogelin@hotmail.com

hamrinjesper

Ny medlem
Jag är påväg ner till st.anton, väntar på att jag slutar mitt jobb här hemma bara. Tänkte dra ner efter nyår vilket inte ska vara något problem då personalomsättningen är hög. Är det någon som är pepp på att dra ner samtidigt och fixa boende tillsammans?

Hör av er!

JErikxon

Ny medlem
Sitter i precis samma sits som du. Åker ner nu på onsdag men
kommer inte vara i st.anton förrän på lördag. Du kan väl höra
av dig om du är fortfarande är sugen på att dela med nån.

/ Johanna

johannaeriksson90@hotmail.com

jimhoe

Ny medlem
Vi är två st som söker efter tak över huvudet under de första dagarna, 24 november + 2-3 dagar. Om ni redan har ett boende med några kvm extra, eller om ni är i samma sits som vi och letar spelar ingen roll. Det blir billigare om man är flera. :)

Nibbles

Ny medlem
Tja! Vi e två killar som kommer till Anton den 29e nov. Har fixat boende de första dagarna som kan förlängas till den 11e dec vid behov. Just nu är vi bara två i lägenheten men det finns plats för två till om någon är intresserad. Det kostar 21 euro natten/pers om vi är 4 st, annars är det några euro dyrare per person.

Nån som behöver boende de första dagarna?

EliasSaile

Ny medlem
Nibbles sa:
Tja! Vi e två killar som kommer till Anton den 29e nov. Har fixat boende de första dagarna som kan förlängas till den 11e dec vid behov. Just nu är vi bara två i lägenheten men det finns plats för två till om någon är intresserad. Det kostar 21 euro natten/pers om vi är 4 st, annars är det några euro dyrare per person.

Nån som behöver boende de första dagarna?
De låter lysande för mig!!
Jag åker bil imorgonbitti , kommer väl ner den 27e antar jag..
så jag får ta o slagga hotell ett par nätter sen e jag på att dela med er =)
vart ligger de?

kommer troligtvis inte vara tillgänglig nu på ett par dagar via internet, men ring gärna o berätta läget, jag skickar ett meddelande med mitt nummer

ciao

:)

M

meyer

Guest
här e en till som väntat in i det sista. Jag behöver också boende de första dagarna. kommer ner den 1 dec. så hänger på erat boende nibbles.!

goa och glader tjej från göteborg..

malle_17@hotmail.com
0735002169

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp