Starta försäsongen - Cykla till Hamburg!

Bertan

Medlem
Tjenare! Fick nyligen en idé att starta försäsongen tidigt i år. Och vad skulle inte vara bättre än att köra någon/några dagar på snow dome i Bispingen som ligger utanför Hamburg. För att göra denna resa lite roligare tänkte jag cykla ifrån Göteborg med all packning. Allt är inte så genomtänkt så om man dumpar cyklarna och reser hem på annat vis är fullt möjligt.

Men för att denna resa ska bli av söker jag fler som skulle vara intresserade att hänga med. Om det skulle bli av tänker jag mig att det skulle ske i slutet av september eller någon gång i oktober.
Om du tycker detta låter som en rolig idé och skulle vilja vara på är det bara att höra av dig!

shan

Ny medlem
Cykla Göteborg -> Hamburg låter coolt, men skit i Snow Dome. Vill inte va den som är den, men har bott i Hamburg och varit där ett par gånger i bootfitting syfte. Snow Dome duger gott för att känna in pjäxor, men om man inte är komplett grön på att åka skidor så är det kul under max ett åk.

Mitt tips är att titta på en annan destination, sorry!

Bertan

Medlem
shan sa:
Cykla Göteborg -> Hamburg låter coolt, men skit i Snow Dome. Vill inte va den som är den, men har bott i Hamburg och varit där ett par gånger i bootfitting syfte. Snow Dome duger gott för att känna in pjäxor, men om man inte är komplett grön på att åka skidor så är det kul under max ett åk.
Det var som fasiken. Har tidigare varit på snowworld i Landgraaf och tyckte det var kanon. Hoppades där med att att snowdome skulle vara något liknande. Men då är det nog dags att tänka igenom resan igen.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp