Använder också den till löpning. Bra ljus och batteriet håller bra även på vintern vid längdåkning.Jag kan inte uttala mig om hur den fungerar för skidåkning utförs men för löpning fungerar Lumonite Compass ypperligt. Jag har även använt den vid nattorientering på hobbynivå och det fungerar men inte mer.
Hemsidan är hemsk men lampan är bra. https://www.valostore.se/sv/produkt/lumonite_compass_r
Kört med pannlampan på hjälm. Men kört med klätterhjälm så det går få fast pannlampsbandet.Kör ni utan hjälm ner?
Funderar på fäste för hjälmen men kommer inte på nått. Har ett liknande bilden på cykelhjälmen och där är det ju lätt att festa.
Hur har ni löst det?
Moonlight har GoPro-fäste vilket är klockrent. Min hjälm (Salomon MTN Lab Helmet) har skåror för att hålla pannlamps-pannbandet på plats, vilket också är nice. Innan jag hade alla de där grejerna körde jag med silvertejp...Kör ni utan hjälm ner?
Funderar på fäste för hjälmen men kommer inte på nått. Har ett liknande bilden på cykelhjälmen och där är det ju lätt att festa.
Hur har ni löst det?