Storklinten Spring Session

SebTorneus

Medlem
Då var det dags för första upplagan av Storklinten Spring Session! Lördagen den 26:e april så kör vi hela dagen på table-top hoppet fram till klockan 16, efter det flyttar vi över till den lilla backen där vi kör på railsen och det hoppet som finns där fram till klockan 18. Vi från Storklinten Locals kommer shapea det som behövs och sen kör vi, fler saker kan vara aktuellt och när det är bestämt så kommer det att visas här! Så dra med alla du känner och kom till Klintens sista event den här säsongen, häng, åk och chilla med alla andra! Alla är varmt välkomna, oavsett ålder eller vad ni åker.

Är boende intressant så finns det upp till 32 bäddar ledigt i Storklinten, mer information om det finns på www.storklinten.se.

Vi ses där.

D

Deleted member 47322

Guest
Klart man kommer, man är ju en Local trots allt :)
Nån som vet om vi Locals ska sova i stugan?!

eHogstrom

Aktiv medlem
Haha kanske låter dumt men är liftarna igång under dan ?
Känns ju inte så vettigt och komma dit och börja traska.

walleralle

Ny medlem
Visst är liftarna i gång, om nu inte snön försvinner på en vecka.
Lilla liften är dessutom i gång till kl. 18:00.

KaILe

Ny medlem
kan komma att bli galet = ) hoppas bara inte allt det är allt för varmt under veckan : ) får gärna vara varmt och skönt på lördag :)

walleralle

Ny medlem
Det kommer inte att vara några problem med snön:)
Och om ni har tur så kan det finnas en liten vattenpöl i dalen.

walleralle

Ny medlem
Jag har bokat en ljudanläggning, så se till att ta med LP-skivor, hmm, nä jag tror att det heter CD. Annars tar jag med min musik och då ..... :)

D

Deleted member 80259

Guest
Jag vill se bilder på hoppen!

Påtal om Peps, hittade precis en Peps Persson skiva i garaget :o

Senast redigerad av en moderator:

SebTorneus

Medlem
Bästa på min säsong iaf! :) så jävla skoj, tack till alla som kom dit och gjorde eventet lyckat!
Och STORT tack till Skicamp och speciellt Peter Wallin och Tore Boström som ordnade med musik, glass, och underbar pistning! Också stort tack till Ronald Lahti som också hjälpte till med musikutrustningen.

Fat-O

Ny medlem
Tack alla för en riktigt grym avslutning på säsongen i Storklinten. Bästa dagen på länge! =)

walleralle

Ny medlem
Ett STORT TACK från anläggningen för denna säsong, ni har verkligen hjälpt oss att utveckla backen och roat oss med era trix, hopp och fall. Vi håller centrumområdet öppet på onsdag och hela backen öppen på torsdag(1:a Maj). Efter det så börjar vi packa ihop.
/Peter Wallin :)

J-rockner

Ny medlem
Hmm hehe lite sent och fråga nu kanske men fick någon en bild på en snubbe med röda pants och svart tröja? :P

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp