Street Jam I Västerås!

mBeventorp

Ny medlem
:DTänkte bara kolla lite hur intressant det är att annordna ett street jam i västerås city. Kommer att ske nån gång under vintern. alla som är intresseradelägg till mig på facebook så bjudar jag in er till evenemanget!
lägg till mig Mikael Beventorp!!

Kommer vara först lite fri åkning ett par timmar som warm up sen kommer de att annordnas en tävling med priser. Kommer kanske finnas saker att köpa där, oklart vad än så länge!

ANMÄL ER OCH BJUD IN ALLA NI VET SOM ÅKER SKIDOR OCH SNOWBOARD!:D

U

user93315

Guest
endur0 sa:
:DTänkte bara kolla lite hur intressant det är att annorlunda ett street jam i västerås city. Kommer att ske nån gång under vintern. alla som är intresseradelägg till mig på facebook så bjudar jag in er till evenemanget!
lägg till mig Mikael Beventorp!!

Kommer vara först lite fri åkning ett par timmar som warm up sen kommer de att annordnas en tävling med priser. Kommer kanske finnas saker att köpa där, oklart vad än så länge!

ANMÄL ER OCH BJUD IN ALLA NI VET SOM ÅKER SKIDOR OCH SNOWBOARD!:D
Låter najs!

Berätta gärna mer här i denna tråd samt om du behöver tips med något. Freeride läses ju av många skidåkare samt snowboardare så lika bra att berätta allt nu på en gång.

mBeventorp

Ny medlem
rail jam då! haha :D jo de är så att vi ska då ha ett RAIL JAM (rättad av marcus ;)) som ska vara i stan, och hittills har vi en sponsor som går in med pengar och hjälper sen sponsrar även västerås slalom klubb med rails och boxar osv. så vore gött nu om så många som möjligt kan anmäla sig!! och söker fortfarande fler sponsorer! sen håller vi även på att bollar lite med edge magazine!

U

user93315

Guest
Har du endur0 hittat någon lämplig plats att arrangera på i Västerås?

Nall3n

Ny medlem
Är det helt 100 nu eller? Vilka har du dragit in som sponsorer då?
Känns ju som att Hollywood lär kunna ställa upp med nå priser etc.

Mer info!

U

user93315

Guest
Fixa en annons sen när det närmar sig och sprid detta via freeride och andra sidor, det tjänar ni på.

mBeventorp

Ny medlem
Kan medela att Team sportia komme stå för priser som det ser ut ;) sen kommer det finnas energy drink där men vill inte gå ut med vilka än! :) Det blir 100% av så bara börja sprida!

mBeventorp

Ny medlem
Okej, det vi söker nu är bidrag till allt, och vi har kontakt med olika ungdomsförbund i Västerås och om vi får pengarna från dom så kommer vi en av Sveriges större rail jam och dj marciz kommer inte utan redbull står för musiken!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp