pjexet
Ny medlem
Stryn- VAR? HUR? NÄR?
Jag har funderat på att åka till Stryn och åka skidor i sommar. När är det bäst att åka? Hur lång tid tid tar det att köra från Göteborg (om man kör lagligt)? Var bor man? Jag har inte bestämt mig ännu om jag vill köra budgetvarianten eller välja något mer komfortabelt - typ pensionat eller hotell. Troligtvis kommer vi att vara två som åker så då kanske det inte blir så billigt att hyra en hytte - om de är för flera personer.
Troligtvis kommer vi att åka till Stryn över en helg? Är det värt det eller borde man åka dit på vardagarna för att slippa liftköer. Hur är det på midsommar? Vad finns det för annat kul att göra i området? Jag har förstått att väderleken är väldigt osäker så det kan ju vara kul att hitta på andra aktiviteter om skidåkning blir omöjligt.
Tack!!
sofia
Troligtvis kommer vi att åka till Stryn över en helg? Är det värt det eller borde man åka dit på vardagarna för att slippa liftköer. Hur är det på midsommar? Vad finns det för annat kul att göra i området? Jag har förstått att väderleken är väldigt osäker så det kan ju vara kul att hitta på andra aktiviteter om skidåkning blir omöjligt.
Tack!!
sofia