Stulna ICON brädor?

Stulna ICON brädor?
Hej alla glada!
Jag sitter och spanar in ett par brädor som en kille har lagt ut på blocket men priset verkar väldigt udda för vad han påstår vara helt nya ICON brädor.
Jag är inte insatt/har inte hört så mycket om ICON, är det bra kvalité på deras brädor?
Är det fel av mig att köpa utav honom?

Bertan

Medlem
Stulna ICON brädor?
Texten ser väldigt kopierad ut om man kan säga så.
Ett tips är att ringa honom och ställa lite frågor om brädorna m.m. om denna Mattias verkar vara helt väck och inte kan något så vet man att något är fel.

KaitsuH

Aktiv medlem
Stulna ICON brädor?
Ett mycket gammalt Finskt brädmärke. Om jag minns inte fel, de sista Icon brädor såldes för under 100 euro per styck för över 10 år sedan, så jag tycker att priset är helt ok. Jag skui aldrig betala över 100 euro för dem.

Senast ändrad:
Stulna ICON brädor?
KaitsuH sa:
Ett mycket gammalt Finskt brädmärke. Om jag minns inte fel, de sista Icon brädor såldes för under 100 euro per styck för över 10 år sedan, så jag tycker att priset är helt ok. Jag skui aldrig betala över 100 euro för dem.
Ah, då är det nog inget skumt med annonsen tack för upplysningen!

Stulna ICON brädor?
KaitsuH sa:
Ah, då är det nog inget skumt med annonsen tack för upplysningen!

Doughboy

Aktiv medlem
Stulna ICON brädor?
Jag hade möte med Icon på ISPO för mindre än fem år sedan så riktigt så gamla är de inte. Jag tror att det är någon som försökte sig på distribution som säljer av sitt gamla lager.

KaitsuH

Aktiv medlem
Stulna ICON brädor?
Icon Lick minst 5 år gammal. Fredrik Sirviö ( om jag inte minns fel) åkte såna i Finska brädfilmer, eller railade i Helsingfors. Mycket mjuk jib/railbräda.

wessozi

Medlem
Stulna ICON brädor?
Tjena! Lånar tråden lite!
Är det värt att köpa en Nitro Subzero Gullwing 11/12 för 1000 kr som beskrivs som välanvänd?

Kaskar

Aktiv medlem
Stulna ICON brädor?
wessozi sa:
Tjena! Lånar tråden lite!
Är det värt att köpa en Nitro Subzero Gullwing 11/12 för 1000 kr som beskrivs som välanvänd?
Hmmm... Ink bindningar?
Eller vaff-n det är dyrt även inklusive bindningar!
Om en säljare säger att den är välanvänd kommer den se ut som skit. I guarantee it.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp