Surf blogg

bazmei

Ny medlem
Surf blogg
Tja för ett tag sedan hittade jag en blogg där en kille visar lite surfbilder från Sverige ( förmodligen Varberg) och sedan från bali.
Jag hittar inte denna bloggen igen och det jag är ute efter är det tre låtarna som rullafr hela tiden på sidan. Grymmt bra låtar.

Om någon har koll på vilken blogg det kan vara så får ni gärna skriva det. Killen är vit å rakad och har med sig sin tjej på resan. En utav låtarna är med i någon skate film.
En utav bilderna har han sin tjej på sig inder vattnet och en annan är på eld på straden.

Ganska vag beskrivning av sidan men det är det jag kommer ihåg.

Vore gött om någon visste.

//bazmei

thom8

Medlem
Surf blogg
kolla "tidigare" på din dator om det inte var för längesen du var inne på den bloggen, där ser du ju iallafall sidor som du varit inne på dom 2 senaste veckorna

bazmei

Ny medlem
Surf blogg
Haha tro mig jag har kikat som fan men jag var nog lite sent ute. Men antar att jag får googla vidare fast det känns som jag har varit inne på varända svensk surf sida.

bazmei

Ny medlem
Surf blogg
Jaa jag får kika på det. Tänkte att det kanske var många här som kanske hade koll!
Men jag får frågan löpa vidare där

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp