Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.

E

Ewasx

Guest
aaah, det där försöker jag lära mig, men kidsen börjar dö ut!

ekdahl

Ny medlem
jag har tailbonkat en ungjävel med mening en gång faktiskt.

men ghorde varken sw5 eller 180 efter.

Senast ändrad:

Henrik_koivisto

Ny medlem
Ja man kan ju inte skylla så mycket på han som åkte, inte lätt att se en unge som står mitt i landningen när man står i början på inrunnet.. sen är det väl kanske inte så att man direkt kollar på landingen direkt när man ska göra sw5..

Var ganska sjukt att sätta det, frågan är.. vad sa knoddens päron?

Och skriken, ja dom var lätt desperata och livrädda..

Senast ändrad:
F

FPelle

Guest
haha snacka om merit, de där är nog svårare än kangaruuuuuuuu! :D

Fast endå, fett tur, ni vet ju vad som hände med CR Johnson

MaxHemmingsson

Ny medlem
haha fan va snyggt:P gjorde en liknande grejj i bräckes första men då landade jag mitt på enn snybbes huvud så jag flög åt helvete:P

skidnarkoman

Ny medlem
vad gjorde ungen där?

men knappast hans/hons fel att ungen fick sej en smäll....ungen syntes nog inte i inrunnet. men den som höll i kameran borde väl kanske ha sett att ungen var där innan och varnat.

men vart var knattens päron? och vad sa de?

KimLarsson

Ny medlem
hahah fan de borde vara med i guinness världsrecord för jag antar väll att ingen annan har gjorrt de å landat :P

Senast ändrad:

JoelBitar

Ny medlem
vilken hjälte, jag tror bestämt på att han hade ställt ungen där. Jag har för mig att det är hans lillasyster som står där.

face-plant

Ny medlem
haha, nice! var det med flit? blev ungen skadad?

lite synd om henne, hon kunde ju inte veta

Senast ändrad:
B

BigAir

Guest
Tycker synd om ungen. Det ser ut att vara en liten flicka, men man kan inte klandra åkaren heller utan det är föräldrarnas ansvar att se till att ungen inte står där.

Tyvärr har många föräldrar och barn ingen aning om hur farligt det är, och sätter sig ibland mitt i en landning bara för att vila.

Hur gick det med flickan och vad sa föräldrarna?

ekdahl

Ny medlem
henning21 sa:
ekdahl sa:
henning21 sa:
Jävla ungjävlar i hopp jämt ju.

Föräldrarna får för fan ta ansvar.
kan inte annat änn att hålla med, hålle era förbannade ungar i koppel :o
A o så kommer förädrarna sen och skäller som f*n på en.
det är fan det värsta när någon äcklig förälder ska försöka att skälla när det är deras muppunges fel som står i landningen så jag har börjat med lite reverse saker och börjar att gapa på föräldrarna istället. dom fattar då och sen så kanske dom håller reda på sina små barn.

Victors

Aktiv medlem
på tal om folk som står i landningen, jag såg 2 tanter på 60+ som tog en vilopaus i landningen^^

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp