System of a Down - Hypnotize

Dr_Snow

Ny medlem
Idag levereras den bästa skivan sedan...sedan Mezmerize! ;)

Hypnotize av System of a Down.
Den här skivan är obeskrivligt bra! Nyskapande, energisk, proppad med budskap och kängor åt diverse politiska håll! Blytung, aggressiv och melodisk på samma gång!

Köp den här skivan och det kommer vara era bäst investerande pengar detta år!
(Ja va fasen, köp samtliga SOAD-skivor om ni inte har dem! De är musikhistoria rakt igenom!)

//Dr Snow - Die hard System of a Down-fan.

nikekl

Ny medlem
jag måste inte iväg, har haft den på hårddisken i över en vecka. men det är en bra skiva helt klart. men av det jag lyssnat tycker jag att mezmerize är bättre. men ju mer man lyssnar kanske det ändrar sig.

Nojlas

Aktiv medlem
Många som sagt att den var sådär, men jag tyckte den var bättre än Mezmerize faktiskt.
Näst bäst efter Toxicity tycker jag!

Skiersdown

Ny medlem
Jag måste säga att Mezmerize var snäppet bättre. Men den är fortfarande rugigt bra. BTW någon som vet vart man kan få tag i låten Snowblind?

EDIT: Radio/Video på Mezmerize var grym!

gizmokvack

Ny medlem
äntligen någon med riktigt bra musiksmak. det är deras lätt bästa skiva och du verkar ha fått med det mesta i din lilla recension där uppe.. ett måste i skivsamlingen! riktigt bra!

Flurre

Ny medlem
Har tyvärr inte fått skivan, får den på onsdag :D Jag var på konsert med dom i Valbyhall Köpenhamn den 19e juni i år, och tro mig, det var ett jävla drag. Jag och min kompis blen nästan ihjälklämda!:D Förresten, vart har ni fått tag i skivan? Nerladdad?

J

Jwalerius

Guest
hade den för 6 månader sedan, den e så hilma ut tjatad nu..

callipeiri

Ny medlem
Joo, visst är skivan bra. Men nog har den väl en bit kvar till Toxicity?? Needles, deer dance och forest är inte lätt att toppa!! Men ännu ett gött System-album som med all säkerhet kommer rulla en heel del i bilen på väg ner till St Anton på lördag, och även under resten av vintern... Eventuellt lite på hemvägen oxå=) Eller vad säger ni?

... calle p

Dr_Snow

Ny medlem
Ha, Mustasch. Appropå kassa band då eller? Snowblind, ja den har ju SOAD piffat till lite, helt klart.

Afager

Ny medlem
system är fan de bästa bandet någonsin! och angående att man vill höra tungt; system lyssnar man antagligen inte på för att man vill vara en hård kille med natziboots och en långäcklig drakularock på sig. Utan för att dom har en unik och grym stil som tyvärr har förändrats till det sämmre de senaste åren.
har inte hört hyptonize än men ska väl inföskaffa den inom en snar framtid.
peace out

ME2

Ny medlem
åhh måste vänta tills den släpps på onsdag... hoppas den e bra... system släpper ju enbart 5+skivor förutom första själv betitlade skivan den skivan är ju minst en 5++++++ dessutom innehåller den mästerverket WAR!? finns det någon bättre låt?? stod å stört tjura när de spela den på hultan dessutom var det en helt utfreakad version de körde... oj oj oj oj oj oj.... nä det blir blött i byxan bara jag tänker på de.....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp