Täby kan få innebacke

monsharen

Ny medlem
Om någon skulle ha missat detta...

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_11191327.asp

Går länken inte att öppna kan jag tala om att det handlar om bygget av en inomhusbacke i Täby (Stockholm) som kommer att vara öppen året om. Ullnaberget heter kullen och den ligger i Arninge (tänk cykelringen och B&W).

Helt supergrymt... tråkigt att man har flyttat därifrån.

Tror de går bussar från Danderyds sjukhus föresten.. men de e ju ett tag kvar tills detta kommer bli realiserat om de nu äns blir d.

Alister

Ny medlem
Detta bådarju gott som fan :D!

Eftersom hon snackar om att elit ska träna där så borde den ju bli lite brantare än i japan ;)

MrHolm

Ny medlem
Fy fan va härligt om det blir av! kunna åka snowboard mitt i sommaren.. men man kan ju tänka sig hur mycket det kommer att kosta, och hur lång tid det kommer att ta innan det e blir klart, om det ens startas..

Alister

Ny medlem
Som detlåter i inetjuvn verkar det ju vara ett tidigt stadie i fråga. men det serju ut som om detlutar åt att bli en inomhus backe :D

Det kanske tar 4-5 år skule jag tor om de startar i slutet av 2006.
Skulle nog kosta skjortan.a tt byga men att åka torrjag skulle vara billigt :S

monsharen

Ny medlem
Nu vart det väldigt länge sen jag besökte Ullnatoppen men har för mig att slutningen har ganska bra lutning från början.. E ju en hög sopor iaf så de borde inte va så jobbigt för dom att ändra på hur som helst =)

Alister

Ny medlem
hammarbybacken var detju tal om att bygga in för ett par år sedan. men de kom på att det skulle ta lite för mycket plats och kosta förmycket.

men fan ! hoppas att det blir ngt av detta.

Alister

Ny medlem
Dra en repa på stan med hojjen cykla lite street i 25 grader värme (H) sen drar man till skid backen! :D

ahj

Ny medlem
fät! bara typ 5 kilometers från mej.
Vi borde skriva på en fät namnlista och skicka in till någon super makt Big Boss så att det verkligen sker.
fät!

J

JoInt-1992

Guest
Låter dint för dom i Täby, kan dom inte göra det i Göteborg också:D:p

paffare

Ny medlem
vänta nu, är det på riktigt? jag såg bara första bilden och trodde att du skojade men nu när jag ser allt:S det här är ju fan på riktigt:p hoppas det blir av

ALXX

Ny medlem
Läste i tidnignen för typ 3 månader sen eller nåt om planerna och att de typ blir av men de kommer ta sin tid o bygga.. men verkar sjukt kul! sthlm kommer få bra pipeåkare

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp