Tävlings/charger/köttar-lagg - Jakten på visdom!

Hasse_Lindborg

Aktiv medlem
Noljas: Att köra på DPS 120 i alla fören och på NM är kanske inte att rekomendera.... 112 kanske;) Och att ja har mer skid dagar än dig behöver vi väl inte ens diskutera???
MedlemJapaner: Vi tar det i Åre i Mars om du vill....

Senast ändrad:

Corin

Aktiv medlem
Hur blev det här då?

Ingenting. Jag köpte inga ANT. Blev en tranciever istället.

Tävlingen är om en vecka, och jag har inte bestämt mig än, börjar bli brådis. Med roliga saker som hänt senaste tiden så har Nordica Girish 193 blivit det självklara valet, så idag ringde jag för att få tag på ett par. Men de var slut. Redan. Helt sjukt ju. Valet nu står i princip mellan Enforcer 185, Patron 185 (ny för nästa år, i princip JJ) och kanske, möjligtvis några Elan-lagg. Med tanke på att snön antagligen kommer vara slush eller corn så känns Enforcern nästan helt okej.

Sjukt peppad för tävlingen för övrigt, såg endel Freeride-namn i maillistan. Kommer bli riktigt roligt!

sjolund

Medlem
Jag såg ett par Girish 193 på Alewalds i Stockholm förra helgen... De kanske är kvar om du har tur. Jag stod och dregglade lite eftersom att jag kör på fjolårets Girish 185 och de är helt sjukt bra - hade de haft rocker så hade jag nog inte kört på något annat...

JKampe

Medlem
Gå på Patronen! Lätt! Galet grym skida i de flesta underlag! Enforcern tycker jag nästan bara är en trög lång planka.

Perkal

Ny medlem
Alltså, jag hade missat den här tråden helt. Och jag kan bara säga en sak: Wow. Jävligt fint och bra skrivet alltså

Topp