Mitt utstyr:
Faction Thirteen 194 m/FKS155, for å kjøre fort, samt bruke på mindre sikkert føre (les: stein, trær, osv). Montert for fjerde gang, på 75cm, ca 15cm bak recommended.
Whitedot Ragnarok 193 m/S920, for å kjøre fortere, da disse bokstavelig talt er like stive som B-Squads, med en meget gradvis rocker og relativt lave tupper. Hehe. Gleder meg! Egenhendig montert på 83cm fra tail, innenfor recommended.
Dynastar Course SL 207 (1986modell) m/S737, for å føle vibrasjonsdempernes effekt, samt vise at innsving virkelig er for newschoolers. Disse står hos pappa, men jeg henter dem til nyttår.
I tillegg også større planer om å låne et demopar med Down Countdown 3 av SiSt, da jeg tror dette er en veldig bra ski, og kanskje til og med litt leken i forhold til resten av haugen.
Nye boots (pjäxor; hvem fant på begrepet??): Full Tilt Seth, str 27. Var satans heldig med fit på disse, kun en varming av intuition, så perfekt. Bør punches ut noe ved 6.tå på høyrefot. De er skapt sånn at man ikke skal få kompliserte benbrudd, tibia knekker bare tvers av!
Sesongoppvarming: Spaserturer med barnevognen, ascenderende intervalljogg, Sällskapsresan 2, Aspen Extreme, nye MSP-filmen, samt Absinthe films, single malt og General. BiB-rødvin når jeg blir amorøs med fruen.