Teneighty Thruster

Wippeh

Ny medlem
Teneighty thruster. de var väl dom som var samma som gamla teneightyn? skulle tippa isof att dom kostar 6000(förra året på team sportia osv.) med 912ti binding och att längderna är 161 171 181.

hoppas de är thrustern nu. nya namnen är förvirrande :p

Magnussss

Ny medlem
Teneighty thruster är inte den gamla teneightyn den gamla teneightyn heter TenEighty Foil.

Teneighty Thruster är den skidan som va 720 skidan

men om det e thrustern du e ute efter så fins den i längderna 151. 161. 171. pris vet jag inte riktigt vad den kommer kosta ut men antar att det blir samma pris som föra modelen 720!

för att förklara dom nya namnen så har det med vågsurfing att göra och det beror på vilka våger det handlar om där "Gun" e dom hårdaste eller något har inte jätte koll på de!! och i vårsurfing heret brädorna:
Flyer
Thruster 720
Foil 1080
Gun poket....

om det e något annat du undrar om skidorna så e det bara o fråga så ska jag försöka svara så bra jag kan :) !! ha det fint !!!

poi

Ny medlem
Magnussss: måste tyvärr säga att du har fel, thuster är en förbättrad 1080, foil är en helt ny skida med 85 mm under foten.

B

BigAir

Guest
Asså shit vad förvirrat Salomon har gjort det. Alltså, Trushter är nya 720? Och Foil är vanliga!?

Eller nej? Trhusetr är en förbättrad ich foil en ny skida? SHIIT VAD FÖRVIRRAT!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp